news08.net/ads.txt

11 חודשי מאסר בפועל הוטלו על מנהל חברה מרמלה שהורשע באי הגשת דוחות על הכנסותיו

11 חודשי מאסר בפועל וקנס בסך 25,000 ₪ נגזרו על מנהל חברה למכירת חומרי בנייה בגין חמש עבירות של אי הגשת דוחות על הכנסותיו האישיות והכנסות החברה בניהולו. התיק נוהל על-ידי עו”ד חנה בן פורת מהמחלקה המשפטית חקירות ירושלים והדרום ברשות המסים.

על-פי כתב האישום, אנואר אל צאנע, תושב רמלה, המנהל הפעיל של חברת “איילון מסחר ושירותי בניה בע”מ” נמנע בשנים 2012-2014 מהגשת 5 דוחות (2 דוחות של החברה ו-3 דוחות שלו). יתר-על-כן, עד למועד מתן גזר הדין, הוא לא הסיר את המחדלים.

שופט בית משפט השלום ברמלה, הישאם אבו שחאדה קבע בגזר הדין כי “קיימת חובה סטטוטורית של נאשמת 1 להגיש את הדו”חות לרשות המסים וגם חובה סטטוטורית של הנאשם 2 לדאוג להגשתם .. יתר על כן, הלכה פסוקה היא שעבירות מס שיש בהן יסוד של אי דיווח הן עבירות נמשכות. לכן כל עוד לא הוגש הדו”ח כפי שנדרש על-פי דין ועל-פי הנהלים המקובלים אצל רשות המסים, העבירה של אי הגשת דו”ח במועד ממשיכה להתקיים יום אחרי יום, ללא הפסקה, עד שהדו”ח יוגש כפי שנדרש על-פי דין”.

בשל חומרת העבירות, הוטלו על הנאשם 11 חודשי מאסר בפועל, קנס בסך 25,000 ₪, וכן 4 חודשי מאסר על תנאי והתחייבות בסך 5,000 ₪ שלא לעבור עבירות מסוג עוון או פשע בפקודת מס הכנסה. על החברה, שאינה פעילה עוד, הוטל קנס כספי סמלי בסך 100 ש”ח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן