news08.net/ads.txt

הפגנה בנס ציונה ▪︎ הורים לילדי “אשכול”: “ילדינו לא הפקר”

הבוקר (חמישי) תתקיים הפגנה של הורים לילדים מבית הספר הממלכתי אשכול בנס ציונה.
לדברי ההורים, “לאחר שעיריית נס ציונה החליטה באופן מפתיע ומבלי ליידע את ההורים על הקמת אתר בניה במרכז בי”ס אשכול בנס ציונה – ועד ההורים החליט על השבתה של בית הספר”.

בכוונת ההורים לצעוד מבית הספר יחדיו אל עבר רחבת עיריית נס ציונה וחנפגין בנושא. מדובר על סגירת מגרש הכדורגל שנמצא במרכז המוסד החינוכי וסגירה שלו (כולל השטח מסביב לו). “למעשה סגרו את רוב השטחים הפתוחים בבי”ס. בנוסף, בגלל מיקום האתר, כל תנועת הפועלים וכלי העבודה הכבדים מבוצעים דרך שטח הבי”ס מאחר ואין יכולת לעשות הפרדה סטרילית. מעבר לכך כמובן שלא ניתן לקיים לימודים כסדרם שקיים אתר בניה מרעיש במרכז הבי”ס.

“לא ברור מדוע נתקבלה החלטה כה קפקאית לבצע את העבודות בזמן שנת הלימודים ולא בזמן החופש הגדול ולפגוע בכל יום הלימודים – גם בזמן הלימודים וגם בהפסקות. זוהי אוולות שדוקרת את העין ומקוממת את הלב, אם העין אינה עיוורת והלב אינו אטום או מושחת”, נמסר לחדשות 08.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן