news08.net/ads.txt

מקבץ מסכם מאירועים האחרונים

הנהלת העיר לוד נפגשה עם מאות רוכשי דירות בנופי בן שמן מאות רוכשי דירות בשכונת נופי בן שמן בלוד המוקמת בימים אלו – מרביתם תושבים חדשים מחוץ ללוד, הגיעו למפגש היכרות וקבלת מיד רחב מאת ראש העיר, הנהלת העירייה והנהלת כלכלית לוד. 

במפגש שנערך בהיכל התרבות העירוני, השתתפו רוכשי דירות בשוק הפרטי בפרויקטים שבשכונה וכן זוכי ההגרלות של המדינה – כדוגמת מחיר מטרה, מחיר מופחת וכדומה. 

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו פתח את הכינוס והציג בפני האורחים הנכבדים את החזון של עיריית לוד לצד הפיתוח שכבר נמצא בשלבי ביצוע בשטח, וכן על התקדמות הבנייה של חברות ויזמי הנדל”ן בתוככי השכונה – כולל סיום הגשת וקבלת היתרי בניה. 

לידיעה המלאה>> https://bit.ly/3UM4T06

 

לאחר מכן, מנכ”ל חכלכלית לוד – עשהאל גדות העניק למשתתפים סקירה מפורטת על השכונה החדשה והמודרנית בה יגורו – החל משבילי אופנים, פארקים ובתי קפה שנבנים על האגם השכונתי, ועד למוסדות חינוך מושקעים ורחובות מוצלים עם מרכזי קניות נגישים.

בהמשך קיבל הקהל זמן לשאול שאלות ולקבל תשובות מחברי הפאנל שישבו על הבמה – בהם, ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, מהנדסת העיר – אינג’ גל גבריאל, מנהלת אגף פרויקטים – שירן בוקרה-ג’רבי האגף האמון על כל נושא אכלוס וליווי שכונות חדשות, מנכ”ל חכ”ל –עשהאל גדות, ואלחנן אחימן – מ”מ ראש מנהלת הסכם הגג.      

“שמחתי לפגוש את הרוכשים בנופי בן שמן, לתת להם את כל המידע על השכונה המפוארת ומהמתקדמות בישראל ולשוחח עמם על עתידם בעיר לוד” אמר ראש העיר, “אני רואה חשיבות רבה בקשר ישיר עם התושבים. קיימנו את הכנס במטרה ליצור דיאלוג ולהעניק לתושבים תחושת ביטחון ומעורבות מתמשכת לאורך כל התהליך עד לאכלוס הפרויקט, וכמובן גם לאחריו. החלום מתגשם, והמשתתפים זכו לראות אותו יחד איתנו. בע”ה נעשה ונצליח, ונקים שכונה לתפארת!”.

בתמונה: רואה חשיבות רבה בקשר ישיר עם התושבים, ראש העיר יאיר רביבו מברך את הרוכשים ומסביר על השכונה

יאיר רביבו בכנס המשילות והביטחון האישי בישראל: “חובה לתת עדיפות לאומית לערים מעורבות”

ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו השתתף השבוע בכנס של “השומר החדש” בשיתוף “ישראל היום”, שנערך באולפני זמורה בתל אביב ובו דנו יחד בסוגיות החשובות הנוגעות בנושא הביטחון האישי במדינת ישראל. 

בכנס השתתפו ראש הממשלה – יאיר לפיד, שר הביטחון – בני גנץ, מפקד המחוז הדרומי במשטרה – ניצב פרץ עמר ועוד שרים ובכירים במשטרה

בכנס נערכו חמישה פאנלים, כאשר ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו השתתף בפאנל בנושא “חיזוק הביטחון האישי בערים המעורבות”, בהנחיית פרשן ופובליציסט “ישראל היום” – ג’לאל בנא ובהשתתפות ח”כ מירב בן ארי – יו”ר ועדת ביטחון הפנים, ויאיר קראוס עיתונאי “מקור ראשון”.

“את מה ש85,000 תושבי לוד מבקשים, אני זעקתי ודרשתי: “שקט, ביטחון אישי ואיכות חיים”, אמר רביבו לאחר הפאנל והוסיף, “שוחחנו על העבר, ההווה והעתיד, על הביטחון של כל תושבת ותושב בכל שכונה ורחוב בלוד ועל הנחרצות של המדינה להשקיע עוד ועוד, עד למיגור הפשיעה הלאומנית והפלילית בארצנו”.

בתמונה: דורש שקט, ביטחון אישי ואיכות חיים לתושבים, יאיר רביבו בכנס המשילות

לשנה טובה ולחיי העיר לוד ותושביה

יאיר רביבו הרים כוסית ‘לחיים’ עם עובדי העירייה, עובדי חברה כלכלית והנהלת בתי הספר בלוד

ביומיים שלפני ראש השנה ערך ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, סבב טקסי הרמת כוסית ‘לחיים’, לרגל סיום שנת תשפ”ב שהייתה כה מוצלחת, וקבלת פנים לשנת תשפ”ג, בתקווה שתהיה אף מוצלחת מקודמתה. 

את הסבב החל רביבו עם עובדי חברת ‘כלכלית לוד’ – שם גם קבע מזוזה וחנך את משרדי החברה בבניין העירייה החדש, יחד עם המרא דאתרא, הרב הראשי ללוד, הרב שמעון מאיר ביטון שליט”א ומנכ”ל החברה, עשהאל גדות. 

בהמשך נשא ראש העיר דברי ברכה באולם הכנסים בעירייה, בפני מנהלות ומנהלי בתי הספר בלוד המעניקים לילדי העיר את החינוך הטוב והאיכותי ביותר – ונתן את הדגש לאתגרים המוצבים בפניהם ובפני העירייה לקראת תשפ”ג.

כן התקיים טקס הרמת כוסית במתנ”ס גני היער החדש, יחד עם מאות עובדי עיריית לוד המסורים שמעניקים לכ85,000 מתושבי לוד שירות נפלא סביב חודשי השנה. הרמת כוסית ה’לחיים’ הייתה לחיי העיר לוד ותושביה. 

“שתהא השנה הבאה עלינו לטובה, מתוקה כדבש. שתבוא שנתנו שלום וימינו חיים, שנדע אושר ושמחה, ושתהיה לכולנו בעזרת השם שנה של בשורות טובות ובריאות איתנה, אמן!”, ציין ראש העיר.

לחיי העיר לוד ותושביה עם מנהלי ועובדי עיריית לוד
כוסית לחיים עם מנהלי ומנהלות בתי הספר בלוד
בחנוכת משרדי כלכלית לוד בבניין העירייה החדש

הופעת ענק של הזמר אברהם פריד מניו-יורק, חתמה את שנת תשפ”ב בלוד

מול 1,000 איש מתושבי העיר לוד:  ראש העיר יאיר רביבו הציע לזמר המפורסם לעלות לארץ ולגור ב”שכונה הקרובה לניו יורק”

את שרשרת המופעים של שנת תשפ”ב בלוד חתם הזמר הענק מניו-יורק, אברהם פריד, שהלהיב כ-1,000 מתושבי העיר, במופע סליחות לילי בעיר לוד שנערך בגן בית התרבות הישן. 

בעיצומה של ההופעה עלה ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו לבמה – והזמין את פריד לגור ב”שכונה הכי קרובה לניו יורק”, כשכוונתו לשכונת נופי בן שמן החדשה הנבנית בעיר וסמוכה לנתב”ג. פריד הגיב בחיוך, אמר שישקול והודה לראש העיר על עשייתו למען תושבי עירו. בהמשך שר עמו רביבו בדואט מרגש את השיר “רק תפילה אשא”. 

עבור הקהל הגדול שהגיע למופע ביום חמישי בלילה, חיכה פינוק אישי – צלחת מסירי טשולנט/חמין מהבילים עם שתיה חופשית ובשפע.   

בתום המופע הודה ראש העיר לשותפים על הפקת האירוע המושקע: למנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, למ”מ ראש העיר – יוסי הרוש, לחבר המועצה – עמיחי לנגפלד, לגזבר העירייה – ציון הדר, למנהלת מחלקת תרבות יהודית – יעל רוזנטל ואיילת נתני, לרכזת אירועים באגף התרבות – שרונה זיו, וכן לנעם דרייפוס מ”לודאים” והדס ליקסנברג מ”קרן שחף”.

יאיר רביבו לאברהם פריד בוא לגור בלוד, אנחנו רק 5 דקות מניו-יורק
קהל של כ-1,000 מתושבי לוד במופע סליחות לילי בגן בית התרבות הישן
מימין – יוסי הרוש, יאיר רביבו, אברהם פריד, עמיחי לנגפלד, יעל רוזנטל ואיילת נתני

עובדי עיריית לוד צחצחו והבריקו את רחובות העיר לכבוד ראש השנה תשפ”ג

עשרות עובדי עיריית לוד ועובדי קבלן צחצחו והבריקו את רחובות העיר לקראת כניסתה של השנה החדשה, מצאת השבת ועד ערב ראש השנה תשפ”ג.

כמה שעות טרם כניסת החג, יצא ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו לסיור ניקיון ברחבי העיר, בכדי לעמוד אחר העבודות בשטח, וגילה עיר נקייה, מגוננת ומבריקה לחג. “נכנסתי לביתי שבע רצון ממראה עיניי”, פרגן רביבו בפוסט אישי בפייסבוק, בו אף הודה לכל עובד ועובד באופן אישי, למנכ”ל העירייה, למנהלי האגפים והמחלקות, לאנשי המוקד העירוני והפיקוח העירוני, למנהל אגף תפעול יאיר גולדמן, לחבר המועצה ומחזיק התיק אריה לוי ולכל מי שעמל רבות להגיע לתוצאה הזו.

בפוסט ביקש ראש העיר להודות גם לתושבים שנעתרו לפניית העירייה לא להוציא גזם וגרוטאות בימים שלפני החג. “כמעט כולם כיבדו”, ציין והוסיף כי, “המיעוט שלא, קיבל התראה ובמקרים מסוימים גם דו”ח. אנו חייבים ביחד לשמור על לוד שלנו נקייה”.

בנוסף לכך, עם צאת החג יצאו כל הצוותים של אגף התפעול בעירייה לעבוד סביב השעון ובמשך כל הלילה צחצחו את העיר לבוקר חדש של שנה חדשה. 

“אני מאחל לכולנו בע”ה שנה טובה ומלאת עשייה. בשנה הבאה עלינו לטובה ניקח את עניין ניקיון העיר והשירות כנושא מרכזי. לשם כך אני זקוק לשיתוף פעולה שלכם בשמירה על הניקיון, באכפתיות ובהעברת מידע בזמן אמת למוקד 106”, ביקש רביבו מהתושבים.

בחדוות יצירה – מצחצחים את העיר לוד לקראת החג

עשרות צעירי העיר לוד סיימו קורס יועצי משכנתאות בהצלחה

פרנסה לשנה החדשה: כ-30 צעירי וצעירות תושבי העיר לוד קיבלו תעודות גמר, לאחר שסיימו בהצלחה רבה את מסלול הלימודים בקורס יועצי המשכנתאות מ’בית הספר ללימודי חוץ’ של האוניברסיטה הפתוחה, אותו הוביל מרכז הצעירים.

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו :  “אותי זה מרגש, לראות עשרות לודאים צעירים נמרצים שיושבים יחד בתוך העיר ולומדים מקצוע מכובד שיעניק להם בע”ה פרנסה בשפע”. 

רביבו הודה לעוסקים במלאכה: ארז בר חיים – מנהל מחלקת הצעירים, שירן בוקרה-ג׳רבי – מנהלת אגף פרויקטים, עמרי סער – מחזיק תיק הצעירים ומנהלת מתנ”ס גני יער – אורטל שגיא, על האירוח המקסים. 

בעקבות ההצלחה, בקרוב ייפתח קורס נוסף. למעוניינים, ניתן ליצור קשר עם מרכז הצעירים לוד.

בתמונה: צעירי לוד מציגים את תעודות הגמר בסיום קורס יועצי משכנתאות

הצלחה לאירוע החשיפה של “הקליקה – לוד”

כ-100 איש, צעירים וצעירות ותושבי העיר לוד באו להשתתף באירוע החשיפה של “הקליקה – לוד”, בהובלתה של מיטל נועה כ”ץ מנהלת המתחם, שהפיקה את הטקס יחד ובשיתוף עם אגף פרויקטים ומחלקת הצעירים בעיריית לוד, ומחזיק תיק צעירים – עמרי סער

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו שכיבד בנוכחותו, נשא דברי ברכה בפני המשתתפים. הוא שיתף את הנוכחים בעשייה למען הצעירים בלוד ועל הפרויקטים הרבים שמקדמים בעיר, כאשר למעלה מ-80% משטחי העיר בהליכי תכנון ופיתוח. 

“נהניתי לראות את הצעירים ותושבי לוד באירוע החשיפה של “הקליקה” – מרחב עבודה וצמיחה ליזמות ובעלי עסקים, שבאו לשמוע על הסיוע והשגשוג שהמקום המדהים מציע ליזמים ועצמאיים, בהדרכה והכוונה לאורך הדרך עד להצלחה”, אמר רביבו. 

לאחר דברי פתיחה וברכה, נהנו המשתתפים מהרצאה מרתקת של יובל אברמוביץ’ – סופר ומרצה בינלאומי, מחבר 18 רבי מכר.

נמשיך לקדם את צעירי לוד, יאיר רביבו בדברי ברכתו באירוע חשיפת הקליקה בלוד
מיטל נועה כץ, מנהלת קליקה לוד, סיוע ליזמים בהדרכה והכוונה לאורך כל הדרך

פרויקט ‘בוקר זהב’ בהיכל התרבות בלוד הכפיל עצמו פי 11  משתתפים בשנה

פרויקט ‘בוקר זהב’ נועד לספק תרבות איכותית ומפגש לבני ובנות הגיל השלישי בלוד. המשתתפים מגיעים אחת לחודש בימי שלישי בבוקר, נהנים מארוחת בוקר קלה ולאחריה נכנסים לאולם לתוכן תרבותי מתחלף.

מפרויקט קטן שהחל בחדר הישיבות בהיכל התרבות עם 40 משתתפים, הוא צמח לממדים עצומים ובאירוע האחרון עם האחים זוארץ “פיוט מבית אבא”, הגיעו 450 משתתפים.

בין שאר המופעים שהגיעו ויגיעו: צבי יחזקאלי בהרצאה, להקת הטרנזיסטור במחווה לשירי אריק איינשטיין, רבקה זוהר, הרצאות בנושאי בריאות, שינה ותזונה ועוד.

הפרויקט הוא פרי יוזמתם של רשת המתנסים בלוד והיכל התרבות וקיבל תמיכה גדולה וסיוע מיו”ר דירקטוריון רשת המתנ”סים, אלי סער בן סעדון וממנכ”ל רשת המתנ”סים – אבי גיל.

המשתתפים נהנים ממופעים ואירועים מעולים בסבסוד משמעותי, מפגש בודד בעלות 30 ₪  וסדרה של 10 מפגשים בעלות 200 ₪.

המארגנים ביקשו להודות לראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, שתומך בהפיכת העיר לוד למוקד תרבות מהשורה הראשונה. 

“היכל התרבות ימשיך להביא מופעים ואירועים ייעודיים לגיל השלישי בלוד ומזמין את כולכם להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים עד אליכם”, נמסר מהנהלת היכל התרבות. “שלחו וואטסאפ למספר: 0732085900”.

בתמונה: תושבים משתתפים בפרויקט בוקר זהב, גודשים את היכל התרבות העירוני

רוטרי לוד – מסורת בת 42 של חלוקת חבילות חג למעוטי יכולת

מאז הקמתו של מועדון רוטרי לוד המציין השנה 42 לקיומו, שם לו המועדון למטרה לחלק בחגי פסח וראש השנה חבילות מזון לנזקקים. את המהלך החל נשיאו הראשון של המועדון זאב ביסטריצקי עליו השלום. מאז ומידי שנה בשנה מקפידים לבצע פעילות זו.

גם בראש השנה תשפ”ג דאג המועדון להמשיך במסורת חשובה זו, ולמעלה  מ- 100 חבילות חולקו לנזקקים. השנה הוקדש המיזם לזכרו של נ/ל אלברט סיוון ז”ל שהוביל פעילות ברוכה זו שנים רבות.

נשיאת המועדון נעמי טויל ויו”ר האפיק לפעילות קהילתית משה בונפיל,  הודו לחברי המועדון על פעילות חשובה זו, ולתלמידי תיכון עתיד למדעים המגיעים תמיד יחד עם המורה ברוניה קבקוביץ ומסייעים בחלוקת חבילות המזון.

תודה מיוחדת שולחת נשיאת המועדון נעמי טויל ללליב סנדנר מנכ”לית הקרן לפיתוח לוד ולברכה שלזינגר מנכלית עמותת פ.ש.ר לוד על כך שבחמש השנים האחרונות, שני גופים אלה שותפים במיזם חשוב זה. 

בתמונה: חברי מועדון עם חברת המועצה אלוירה קוליכמן , ועם תלמידי תיכון עתיד למדעים והמורה ברוניה קבקוביץ

 

אקים לוד שוהם למען משפחות אקים נזקקות

גם בראש השנה תשפ”ג חילק אקים לוד שוהם עשרות חבילות מזון למשפחות אקים נזקקות, זו שנה רביעית של מיזם זה המתבצע 3 פעמים בשנה – בראש השנה, רמאדן ופסח. הנהלת אקים מודה לתורמים שבזכותם מתאפשר המיזם.

בתמונה: מתנדבי אקים לוד שוהם עם חבילות המזון

קרדיט: דוברות לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן