ברכות לבית ספר אפרים בן דוד

בכנס חינוכי מרתק ומרגש, במעמד שרת החינוך היוצאת יפעת שאשא-ביטון ומנהל משרד החינוך במחוז דרום רם זהבי הוענק לבית הספר אפרים בן דוד ומנהלת בית הספר קרן בן אבי, פרס השרה לקליטה מיטבית ושימור של צוותי הוראה חדשים.

במסגרת הכנס נערכו מעגלי שיח של מנהלים, מפקחים וראשי מכללות סביב הסוגייה המאוד מאתגרת של קליטת מורים חדשים למערכת החינוך ושימורם במערכת. הנוכחים שוחחו, העלו רעיונות והציגו את הדרך שלהם כיצד ליצור קליטה מיטבית בהובלת מנהל בית הספר. קרן בן אבי, מנהלת ביה”ס אפרים בן דוד הציגה את דרכי ההטעמה הייחודים של המודל בבית הספר ואת משמעותו להצלחת קליטתם של צוותי ההוראה החדשים.

ראש העיר אבירם דהרי ברך את קרן בן אבי וצוות ביה”ס על קבלת הפרס ושיבח את ההתנהלות הבית ספרית בתחום קליטה, גיבוש ושימור הצוות החינוכי לאור אתגר כח האדם במערכת החינוך וכהשקעה ישירה בטיפוח דור העתיד ורמת לימודים גבוהה בבית הספר.

מנהלת אגף החינוך בעיריית קרית גת זהבה גור הוסיפה: בית הספר אפרים בן דוד זכה בפרס מתוך מאות בתי ספר שהגישו מועמדות ועברו שלבים שונים ואנחנו שמחים ומתרגשים עבורם ומודים למנהלת קרן ולצוות על ההשקעה המניבה פירות”.

צילום: דוברות עיריית קריית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן