news08.net/ads.txt
קול הנוער|זהר בלום
מי הזוכה? בחמישי הקרוב נדע…

ביום חמישי הקרוב, 22.2.18, באולם האירועים במתנ”ס קריית משה זה יקרה: עשרת הפיינליסטים שעברו את האודישנים יתמודדו בתחרות השירה “קול הנוער” ע”ש סמי בולג אותו יצרו במשותף סגן ראש העיר, זהר בלום והמשנה לראש העיר המכהן כיו”ר רשת חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’. הפרס הראשון: הפקת שיר מקורי.

הכל כבר כמעט מוכן: ביום חמישי בערב, באירוע נוצץ מלא קסם ושירה יידלקו האורות באולם האירועים במתנ”ס קריית משה מבית חוויות שם תתקיים תחרות “קול הנוער” ע”ש סמי בולג. התחרות הזו הינה שיתוף פעולה בין סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך ויו”ר דירקטוריון רשת חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’. תחילה נקראו צעירים הלומדים בכיתות ט’ ועד י”ב להגיע אל שלושת ימי האודישנים שנערכו, שם הציגו שני שירים, קיצבי ושקט. עשרת הפיינילסטים שנבחרו קיימו פגישות עבודה קבועות עם המפיק אופיר שמעוני עד למועד הגמר הגדול, שם ישירו בליווי תזמורת נגנים, כאשר על הבימוי הופקד תמיר קימחי. “סמי בולג ז”ל עמד בראש הקהילה היהודית בשוויץ, שהייתה והינה שותפה אמיתית לעשייה החינוכית ברחובות”, התייחס זהר בלום לתחרות שעשויה לכבוש את הנוער הרחובותי. “תרומתו להקמת המרכזים הקהילתיים לא הסתכמה בסיוע כלכלי אלא בחזון ליצירת קהילה מעורבת ולחינוך לשותפות וערכים. אני גאה ושמח להוביל מטעם העיריה את הפרויקט, שנותן הזדמנות לנוער להביע את עצמו ולפרוץ דרך אישית למימוש יכולות”. עו”ד יניב מרקוביץ’, התייחס אף הוא לתחרות שתיהפך למסורת ואמר כי “התחרות נועדה לאפשר מתן במה לכישרונות צעירים תושבי העיר, תוך חיזוק הקשר בין מערכת החינוך לחינוך הבלתי פורמאלי שעליו אמונה הרשת. מדובר במענה יוצא מן הכלל לבנות ובני נוער בתחום עניין וכישורים, שלא תמיד יש לו מקום במסגרת בית ספרית או שלא נגיש לכל אחד ואחת בחיי היום יום. כאן יש לנוער הזדמנות לבטא את עצמו ולקבל מינוף ליכולות האישיות”.

הרימו תחרות שירה ע”ש סמי בולג – זהר בלום ועו”ד יניב מרקוביץ’

הכירו את הפיינילסטים

“מאז ומתמיד יש בי את האהבה לשירה”, אומרת לילך ייך בת ה-17 וחצי, שמיניסטית מקריית עקרון שהגיעה לאודישנים ועברה אותם בקלילות. “שרתי מכיתה ג’ על במות בבית הספר והייתה לי גם להקת בנות בשם ‘מלודיס’ כשנתיים”, היא מספרת. התחביבים שלה בנוסף לשירה, לבד וגם עם חברות, מתמקדים באמנות: ציור למשל – וגם ספורט. “אני אוהבת הרבה זמרים ולהקות, אוהבת המון סגנונות”, היא מבהירה כאשר נשאלת על האומן המועדף עליה ועל שאיפותיה לעתיד היא מגלה: “להצליח, להיות בבית ספר רימון או לעשות משהו שיעזור לחברה”. נועה שמריהו צעירה מייך בשלוש שנים וחצי, בסך הכל בת 14. שמריהו, תלמידת כיתה ט’ בדה שליט ב’ אינה זוכרת באיזה שלב התאהבה במוסיקה אולם על אין ספק שיש לה חיבור גדול. בין תחביביה תמצאו, לדבריה: “משחק – דרמה, לשיר, לרקוד ולנגן בתופים”. שאיפותיה לעתיד הם “לעשות את מה שאני אוהבת, להאמין בעצמי וגם לרכוש מהתחרות כלים לאיך לשיר טוב יותר”. דולב חן, בן ה-15 וחצי מבית הספר קציר קצר במילים. הוא תלמיד כתה י’, שאוהב בעיקר שירה וספורט ועל השאיפות לעתיד מסכם בשתי מילים: “להיות זמר”. כנרת גבאו בת ה-16 לומדת בויצ”ו רחובות. “האהבה לשירה נובעת מזה שתמיד הייתי מאזינה לאמ.טי.וי”, היא אומרת. “אני אוהבת לשיר, לבלות עם חברות ולהאזין לאייל גולן, משה פרץ ונסרין קדרי – שהם הזמרים האהובים עליי” ואם אתם מתעניינים בשאיפותיה לעתיד, כדאי שתדעו שכנרת חולמת “להיות אשת עסקים מוצלחת וכתחביב להיות זמרת”.
אריאל ימיני בת ה-15 וחצי מרון ארד מגלה: “מגיל ממש קטן תמיד שרתי. כבר בגיל 3 אמרתי שאני רוצה להיות זמרת ושחקנית. אני אוהבת לשיר, לנגן בגיטרה, לקרוא ולבלות עם חברים”. ההשפעה שלה משירים של דיוויד בואי ולהקת הבילויים להם היא מאזינה ושאיפותיה לעתיד הם: “להשתייך ללהקה וליצור מוזיקה שתשפיע על אנשים”. שובל סאסי בת ה-14 וחצי, לומדת בכיתה ט’ באורט. “מאז ומתמיד אהבתי לשיר, זה פשוט היה שם”, היא מספרת. “עדן בן זקן זו הזמרת האהובה עליי והשאיפות שלי לעתיד הן להיות זמרת ולהצליח בתחום הזה”. אורין איטח בת ה-15 וחצי מקציר ב’ אומרת שהאהבה לשירה הייתה שם מאז ומתמיד. התחביבים שלה: “לנגן על גיטרה, אורגן, כל כלי נגינה אפשרי, תיאטרון, לשיר ולכתוב”. היא מעריצה את “מרסדס בנד, אבל יש עוד הרבה” ושואפת: “לעשות את מה שאני אוהבת”. שוהם קרני בן 14 ושבעה חודשים (כן, הוא מתעקש על הדיוק בחודשים)., לומד בכיתה ט’ בבית הספר רון ארד. “אני אוהב לשיר ולשחק כדורגל”. ומה עם השאיפות לעתיד? “לא ידוע, מה שיהיה – יהיה, הוא אומר. עדי נח בת ה-16 וחצי לומדת בכיתה י”א באמ”ית בנות. “האהבה שלי לשירה היא מאז שאני קטנה. אחותי, אבא שלי ואחי הגדול היו שרים ורציתי גם”, היא מספרת. התחביבים שלה, הם משחק ושירה והזמרים האהובים עליה הם “שירי מימון והצמד קטריקס ודורון ביטון”. השאיפות לעתיד הם “להיות שמחה ולהצליח בדברים שאני עושה”. שירה כהן בת ה-14 וחצי לומדת בכיתה ט’ בדה שליט ב’. “השירה שלי לא נובעת משום דבר”, היא אומרת. “היא פשוט תמיד הייתה שם וליוותה אותי תמיד, בכל דבר שעשיתי ונתנה לי הרבה אושר, תרמה לי המון בהרבה תחומים”. התחביבים שלה הם “לשיר, לבלות עם חברות ולטייל” ושאיפותיה לעתיד הם: “להתפרנס ממוזיקה אבל בעיקר להיות שמחה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן