news08.net/ads.txt

סמל ד ממודיעין סיים קורס בהצלחה

חדשות 08 מודיעין

ביום רביעי ה23.11.22 הסתיים טקס סיום קורס צוללן מחזור 122 בבסיס זרוע הים שבחיפה. הטקס נערך בראשות ראש המטה וסגן מפקד זרוע הים, תת אלוף גיא גולדפרב, מפקד בסיס ההדרכה, אלוף משנה תמיר שמש, סגן מפקד שייטת הצוללות, סגן אלוף א׳, קציני סגל הפיקוד הבכיר של זרוע הים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

קורס צוללן, הינו מהייחודיים והיוקרתיים בצה״ל, המכשיר לוחמי חוד בשייטת הצוללות של זרוע הים, אליו מתמיינים מאות מועמדים בכל שנה, ואורכו שנה וחודשיים. השייטת מהווה כוח תקיפה וכוח מודיעיני מעומק האויב, ורק באמצעות חשאיות מרבית מסוגלים הצוללנים לבצע משימות מבצעיות רבות הרחק מחופי ישראל. עם סיום הקורס, מוענקות לבוגריו דרגת סמל וסיכת צוללן. המסיימים עתידים לאייש את תפקידי הלחימה השונים בצוללות. הכירו את סמל ד’ ממודיעין אשר סיים בהצלחה את קורס צוללן מחזור 122. ד’ בן 19, למד בתיכון באזור מגוריו והרחיב ערבית ומזרחנות. בזמנו הפנוי אוהב לבלות עם חברים ובנוסף היה בתנועת נוער בתור מדריך. ד’ עשה שנת שירות בפנימייה בירושלים שם עבד עם נוער בסיכון וליווה אותם.

ד’ משתף: “הקורס הוא מקום מאוד חברתי, זה ממש נוכח שם ומרגישים את זה כל הזמן. האווירה היא טובה ולא תחרותית והחברות היא הכרחית כדי להצליח במסגרת הזו”. במהלך ההפלגה הראשונה של ד’ מספר שהייתה לו תחושה לא שגרתית של התפעלות, “אתה רואה המצד איך הכל מתנהל ומסודר וכולם יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות ומתי”. ד’ מסכם ומספר על הרגע שבו הבין כי הוא רוצה להיות צוללן: “באחת השבתות, אחרי שעבר עלינו שבוע קשה בקורס, ישבנו כולם ביחד ונרתמנו ועזרנו אחד לשני. ראו כמה אכפת לכולנו והייתה אווירה מדהימה. זה היה הרגע שידעתי שפה ועם האנשים האלה אני רוצה להיות”.

ישר כח ובהצלחה בהמשך!

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן