12 מדריכי בני עקיבא ממושב תקומה שבדרום התארחו בשבת במרכז חוויות אושיות

לאחר השבוע הקשה שעבר על יישובי הדרום ועל רקע המצב הביטחוני, נוצר קשר בין רשת חוויות רחובות לבין מדריכי תנועת בני עקביא ממושב תקומה הסמוך לשדרות, אשר ביקשו להעביר את השבת בעיר רחובות וכן, לקיים במהלכה שבת תרבות בצוותא.

יו”ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, הוציא לפועל את היוזמה וסייע בארגון הסדרי הלינה במרכז הקהילתי ובעקבות זאת יוכל צוות התנועה ליהנות משבת תרבות איכותית ולינה בעיר רחובות. לדבריו, “צר לי שאנו נאצלים לארח את המדריכים בנסיבות אלו על רקע המצב הביטחוני אולם אני שמח שנפל בחלקי לסייע ולהעניק מעט רוגע וזמן איכות לאותם חברים, שעבר עליהם שבוע קשה. הקבוצה תתארח ותלון במרכז חוויות במהלך שישי-שבת, תקיים פעילות תרבות והווי חברתי וחבריה יתפללו בבית הכנסת הסמוך בשכונה. אני שולח מכאן חיזוקים לתושבי הדרום, ליבנו אתכם, אני מאחל שבת שלום ורוגע ביטחוני לכולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן