news08.net/ads.txt

120 חניכי שבט אייל בלוד צלחו את יום הצופה

שבט אייל בתנועת הנוער הצופים בלוד ערך השבוע את יום הצופה לשנת תשפ”ג, אירוע שיא-שנתי בו חניכי וחניכות השבט נדרשים להפגין את הכישורים שרכשו במהלך השנה ולעבור את מבחן ההסמכה לדרגה הצופית שלהם.

במהלך השנה נדרשים החניכים והחניכות לרכוש מיומנות מחמשת ענפי הצופיות שדאות וטבע, התמצאות, עמלנות, מחנאות ועזרה ראשונה, כאשר בסיום מבחן ההסכמה, מקבלים החניכים את דרגתם בטקס שבטי ובנוכחות ההורים.

במסגרת יום הצופה יצאו כ-120 חניכים וחניכות מכיתה ג’ ועד י”ב, ליום חוויתי ומרגש במיוחד שהחל במסלול רגלי ליער בן שמן, דרך מקומות שונים בלוד בהן עברו פעילויות שונות ומגוונות וכן בין תחנות שונות המלמדות אותם את חמשת ענפי הצופים. עם רדת החשיכה עלו החניכים לאוטובוסים ונסעו בהתרגשות לטקס מעבר הדרגה בשבט, שם חיכו להם ההורים בציפייה רבה. במעמד השתתפו גם שני סמדג’ה, מנהלת מחלקת הנוער, מאהרריזקאלה מהצופים האורתודוקסים,ושיר פאר מהנהגת איילון של תנועת הצופים. במהלך הטקס השתתפה להקת הצופים האורתודוקסים במופע נגינה עוצר נשימה.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו ברך את המשתתפים, חיזק את הערכיות הקיימת בהשתתפות בתנועות נוער, שיבח את פועלם של הצופים בלוד וכן את שיתוף הפעולה בין הצופים האורתודוקסים לצופים משבט אייל.

בתום האירוע הודו המשתתפים לראשי השבט בהתנדבות, אלי בק ופני חג’ג’ תושבי לוד שמקדישים את זמנם הפנוי לטובת הצלחת השבט והחניכים, וכן למרכזי השבט, אוראל טויל ורוני ברזני על עשייה מבורכת.

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן