120 מאבטחים מחברת פלמ”ח כבר מוכנים לחצי גמר “מיס יוניברס”, הערב באילת • כל הפרטים

כבר חודש וחצי מאבטחים סביב השעון עובדי חברת פלמ”ח (החברה הגדולה בעיר) את אירוע מיס יוניברס שייפתח הערב (שישי) באופן רשמי עם חצי הגמר בארנה מיס יוניברס בנמל אילת, בכפוף להנחיות הבריאות והבטיחות. על כל אבטחת האירוע אמון מנהל הפרויקט רפי מסס מפלמ”ח שכבר נמצא עם 120 המאבטחים במקום.

הערב זה מתחיל: האירוע הנוצץ בעולם!!! על הבמה האדירה שהוקמה, תוכתר בלילה שבין ראשון 12.12.21 לשני, מיס תבל. עוד על הבמה יופיעו נועה קירל שתפתח את המופע, הראל סקעת, ואלרי חמאתי ונרקיס. מלבדם יופיעו המנחה האגדי של התחרות סטיב הארווי, קארסון קרסלי וצ’סלי קריסט וכן הזמרת ג’וג’ו אשר יופיעו יחד. את התוכנית האמנותית יביים הבמאי משה קפטן.

המחיר לאילתים: 160 ש”ח לתחרות המוקדמות וטקס השמלה הלאומית, 105 ש”ח, לחזרה הגנרלית ו-420/630 ש”ח לאירוע הגמר. האירוע בהשתתפות 80 נציגות ממדינות שונות ב 5 יבשות ויועבר בשידור חי ללמעלה מ 600 מיליון צופים באמצעות רשת FOX האמריקאית ב 172 מדינות (באנגלית ובשידור מקביל בספרדית).

שימו לב: תחרות מיס יוניברס הבינלאומית שתתקיים לראשונה בישראל תשודר בשידור חי רק ב- yes! בלילה שבין ראשון לשני, ה-12 ל-13 בדצמבר בשעה 02:00 בערוץ yes TV DRAMA , ב-yesVOD וב-STINGTV.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן