120 חברי קבוצות EZERUN מגדרה ומזכרת בתיה השתתפו במרוץ ארץ ים המלח ה-3

המרוץ כלל חמישה מקצים ובכולם לקחו חלק רצי הקבוצה שהפכה כבר מזמן לסיפור הצלחה ובה מתאמנים צעירים בגילאי העשרים לצד מבוגרים שחצו את גיל שישים. 

ביום חמישי האחרון, נפגשו במלון “דניאל” בים המלח, 120 רצים נלהבים, חברי קבוצת EZERUN מגדרה ומזכרת בתיה, במטרה להצטרף ולהיות חלק מ-5,000 רצים “משוגעים לדבר” שהגיעו  מכל רחבי הארץ זו השנה השלישית בכדי להשתתף במרוץ “ארץ ים המלח” השלישי. את הערב העבירו הרצים המונים 80 חברים ממזכרת בתיה ועוד 40 מגדרה, בגיבוש ותדריך אחרון מהמאמן עזר לוי. למחרת, במזג אוויר מושלם, התייצבו הרצים במקום הזנקת המרתון כשהם לבושים בחולצות הצהובות המזוהות עם הקבוצה ומפגינים נוכחות עוצמתית. המרוץ כלל חמישה מקצים: אולטרה מרתון (לאורך 50 ק”מ), מרתון, חצי מרתון, עשרה ק”מ וחמישה ק”מ. שלושה מחברי EZERUN גמעו את המרחק הלא יאמן של האולטרה מרתון בתוך ארבע וחצי שעות.

המרוץ הייחודי, מתקיים זו השנה השלישית כשהוא מחליף את קודמו , מרוץ עין גדי ועובר בנופי ים המלח הקסומים (ובחלק מהמסלול אף חוצה אותו בריצה על סוללה הממוקמת באמצע הים). שאלנו את אושרת עשור אניג’ר ממזכרת בתיה, חברה בקבוצת EZERUN מזה שנתיים וחצי איך קמים יום אחד בבוקר והופכים חלק מקבוצת ריצה.

איך הגעת להיות חלק מריצת EZERUN?

אושרת: “אצלי ההתאהבות החלה כשראיתי אנשים רצים יום אחד ואמרתי בקול רם שהייתי רוצה להיות חלק מהם. חבר, ששמע אותי, הזמין אותי לקבוצת EZERUN בגדרה (אז עדיין לא נפתחה קבוצה במזכרת בתיה). בהתחלה, היה לי קשה. לא הייתי ממש בכושר אבל עם הזמן גיליתי שאני יכולה לרוץ ואפילו אוהבת את זה. התחלתי עם דקה ריצה והיום אני רצה כבר 10 ק”מ. עזר הוא מאמן מדהים, מנטור, הוא לא רק מאמן ריצה אלא גם מאמן לאורח חיים בריא ותזונה נכונה. הוא מלווה חברות בקבוצה בתהליך הירידה במשקל ורבות מהן ירדו במשקל בצורה משמעותית. שנה, הייתי נוסעת במיוחד לגדרה כדי להשתתף באימונים של הקבוצה עד שנפתחה קבוצה גם במזכרת בתיה שהפכה מקבוצת בת לקבוצה הגדולה יותר של EZERUN”.

מה מייחד את קבוצת EZERUN?

“זו קבוצה מופלאה של אנשים. מגובשת מאוד ומיוחדת למרות שהיא מונה אנשים מכל הגילים והעיסוקים. אנחנו נפגשים  לאורך כל השבוע לאימונים פונקציונליים ואימוני כוח. יש קבוצת בוקר וקבוצת ערב. אני שייכת לקבוצה של ה”משוגעים” שנפגשים בחמש בבוקר. אם תשאלי אותי איך יוצאים מהפוך בתקופה כזו אני אומר לך שהתשובה היא מאוד פשוטה : האנשים ועזר. הכוח של הקבוצה הוא משהו מדהים. אפשר לרוץ לבד, אפשר ללכת לחדר כושר, אבל בקבוצה יש משהו מיוחד שאין באף מקום אחר. בכל סוף שבוע רצים ביחד כשאנחנו נפגשים בכל פעם במקום אחר. פעם זה בהר איתן, פעם בנמל תל אביב, פעם במרכז פרס לשלום ותמיד בסוף המסלול יש פריסה מדהימה לה דואגת מיכל, בת הזוג והשותפה של עזר עם שולחן מלא כיבוד כן, אפילו של מתוקים למי שיכול להרשות לעצמו”/

בסוף הריאיון עם אושרת, קיבלתי אני – שההליכון שלי בבית הפך כבר מזמן מתלה בגדים – חשק להצטרף לקבוצה המיוחדת הזו ולרוץ על החיים. מי יודע, אולי באמת, ניפגש בקרוב על המסלול.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן