12,500 יח”ד וכ-450,000 מ”ר לתעסוקה ומסחר: כל הפרטים על פרויקט שכונת יבנה מזרח

ראש עיריית יבנה, צבי גוב ארי בישר היום (חמישי) כי התקיים ישיבת ההתנעה הראשונה עם המתכננים והיועצים בפרויקט הקמת שכונת יבנה מזרח המתפרשת על שטח של כ– 3,450 דונם וכוללת 12,500 יח”ד וכ- 450,000 מ”ר לתעסוקה ומסחר, מבני ציבור ושטחים ירוקים.
 שכונת המגורים החדשה תוכננה בהתאמה לעקרונות תכנית המתאר הכוללנית של יבנה אשר קיבלה תוקף בשנת 2017. גוב ארי הצהיר כי התכנית תציב את יבנה בפסגת הערים המובילות בישראל ותספק פתרונות דיור לאלפי זוגות צעירים (מתן זכות קדימה לבני העיר) ומקומות תעסוקה.
מיקומה של השכונה החדשה מעבר לכביש מס’ 42 ומסילת הרכבת טומן בחובו תכנון ייחודי בדגש על חיבורה של השכונה למרקם העירוני הקיים תוך התגברות על החיץ הנוצר עקב מעבר התשתיות (כביש 42 והרכבת במפלס תחתון).שני חלקי העיר יחוברו במפלס
 הקרקע הקיימת באמצעות קירוי שיעבור מעל תשתיות אלה כאשר השטח המקורה יכלול כיכר עירונית רחבה, מבני תעסוקה, תחנת רכבת ומסוף תחבורתי משולב, מבני ציבור ודיור מוגן אשר ישמשו את כלל תושבי העיר. לאורך כל אחד מהרחובות הראשיים בשכונה נקים פארקים ומוסדות חינוך וציבור שיחוברו ביניהם ברשת שבילי הליכה וגנים שכונתיים.
השכונה תכלול אלמנטים ועקרונות של “עיר חכמה” ומודרנית המשלבת טכנולוגיות מתקדמות, זאת לצד שילוב ושימור הממצאים ההיסטוריים הנמצאים בשטח השכונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן