news08.net/ads.txt

128 גני הילדים ביבנה נפתחו ללא תקלות; לא תתקיים פעילות של מפעילים חיצוניים

כלל גני הילדים ביבנה נפתחו הבוקר (ראשון) והילדים שבו למסגרות לאחר ימי הסגר. מתווה הפעלת גני הילדים כולל למידה של 6 ימים בשבוע. צוות הגן הקבוע המורכב מגננת ושתי סייעות (בגני הטרום חובה בהם לומדים 30 ילדים ומעלה) ימשיכו לעבוד יחד כבשגרה.

לאור הנחיות מתווה משרד החינוך ומשרד הבריאות באשר להגבלת מספר הגנים בהן תוכלנה לפעול הגננות/הסייעות המשלימות (עד 3 גנים לכל היותר) ייתכן וחלק מהגנים פעלו בצוותי חינוך מצומצמים.  חשוב לזכור כי חלק מהרשויות הודיעו כי הגנים יפתחו רק מחר ולחמישה ימים בלבד. באגף החינוך עושים כל מאמץ לאפשר פתיחה מלאה של הגנים ולאפשר לילדים חזרה בטוחה ומהירה לשגרת הגן.

הצהרונים יפתחו מחר ויפעלו 5 ימים בשבוע, בקבוצות קבועות של עד 35 ילדים ובצוותים קבועים. ניתן יהיה לצרף ילדים מ-3 כיתות אורגניות לכל היותר, ובלבד שמספרם הכולל לא יעלה על 28. עפ”י ההנחיות הגננות והסייעות יעטו מסכות וההורים נדרשים למלא מדי יום הצהרת בריאות. לא תתקיים פעילות של מפעילים חיצוניים בגני הילדים וגננות וסייעות משלימות יוכלו לעבוד ב-3 גנים לכל היותר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן