news08.net/ads.txt

13 דירות נמכרו בלוד במחיר כולל של 41.6 מיליון שקל!!

קבוצת רם אדרת וחברת סלעית החלו לשווק פרויקט חדש – “אדרת בגני איילון” בשכונת גני איילון בלוד (הידועה גם בשם שכונת אחיסמך), הכולל 96 יח”ד במתווה של דירות גן-גג.

הפרויקט מתפרס על שטח של 12.5 דונם ומחולק ל-24 מגרשים בשטח של כ-550 מ”ר כל אחד. על כל מגרש תוקם רביעיית בתים צמודי קרקע – שתי דירות גן ושתי דירות גג. שטח הדירות יהיה כ-185 מ”ר, והן יכללו חצר בשטח של כ-60 מ”ר או מרפסת גג בשטח של כ-50 מ”ר. החברות צופות קבלת היתר בנייה מלא לפרויקט עד סוף השנה. הדירות נמכרות במחיר של החל מ-3.45 מיליון שקל, החברות כבר סימו את שלב המכירה המוקדמת (פריסייל) שבמסגרתה נמכרו כבר 13 יח”ד בתוך חודשיים במחיר כולל של 41.6 מיליון שקל. שתי החברות רכשו לפני כשנה את הקרקע לפרויקט מבעלים פרטיים במחיר של 80 מיליון שקל כולל הוצאות הפיתוח – מחיר שיא בלוד המשקף מחיר של 850 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור.

לדברי טלי שרון, סמנכ”לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת, “הפרויקט מספק את אחת מההזדמנויות האחרונות לחלום הישראלי של בית מרווח עם גינה וחניה פרטית – במרכז הארץ. מדובר במוצר נדיר שהולך ונעלם מנוף הנדל”ן הישראלי ואנו צופים ביקושים גבוהים לדירות בפרויקט. שכונת גני איילון היא שכונה במרקם כפרי שנבנית על אדמות אחיסמך, והיא צפויה לשמור על הצביון הירוק שלה, ולמשוך אליה אוכלוסייה איכותית של צעירים מהמגזר הדתי-לאומי לצד חילונים מרחבי הארץ. בסמוך לשכונה מתוכנן לקום פארק רחב ידיים וכן טיילת לאורך נחל גזר”.

שכונת גני איילון היא שכונה צעירה הממוקמת בחלקה הדרום מזרחי של העיר לוד, אשר החלה להתאכלס לפני כ-6 שנים במשפחות צעירות ובמשפרי דיור מהסביבה הקרובה וממרכז הארץ. מדובר בשכונה מעורבת, הכוללת אוכלוסייה דתית-לאומית לצד אוכלוסייה חילונית, ומאופיינת בבנייה נמוכה (עד 8 קומות). השכונה כוללת את כל השירותים הקהילתיים כמו גני ילדים, מרכול, בית כנסת, פארק ועוד, והיא נהנית מנגישות גבוהה – סמוכה לכבישים 40, 6 ו-1 ובמרחק של כחצי שעה נסיעה לתל אביב. בנוסף, תחנות הרכבת של לוד ורמלה נמצאות במרכז נסיעה של 10 דקות מהשכונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן