אביב כוכבי מונה לרמטכ”ל; זהר בלום: “מתחייב שצוותי החינוך ברחובות ימשיכו לעבוד קשה כל שנה כדי שבני הנוער יגיעו מוכנים לשירות משמעותי בצה”ל”

זהר בלום (צילום: ראובן קפוצינסקי)

צה”ל נפרד מהרמטכ”ל ה-20, רב אלוף גדי אייזנקוט באירוע פרידה מרגש. ראש הממשלה שיבח את הרמטכ”ל בנאומו ומנה את ההישגים החשובים מול איראן וחיזבאללה, בטקס המרשים שנערך בבסיס הקריה בתל אביב.

באירוע השתתפו נשיא המדינה רובי ריבלין, ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, ורמטכלי”ם לשעבר ובכירי מערכת הביטחון. ראש הממשלה ונשיא המדינה שיבחו את אייזנקוט על המהפך שעבר צה”ל בתקופתו ועל ההישגים החשובים במלחמה מול איראן וחיזבאללה.

גדי אייזנקוט

דבר פרישתו של אייזנקוט לא נעלם גם ממנהיגי העיר. ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום ציין ברשת החברתית: “רב אלוף גדי אייזנקוט הוביל את צה”ל בשנים האחרונות להישגים מזהירים. צה”ל תחת פיקודו ביצע משימות נועזות בשקט וביעילות כדי להבטיח את שלומה של מדינת ישראל. אני משוכנע שהרמטכ”ל הנכנס אביב כוכבי ימשיך בדרכו בתקופה מורכבת זו ויוביל את חיילי וחיילות צה”ל לניצחונות והישגים בשמירה על ביטחון ישראל”.

בלום הוסיף: “אני מתחייב שצוותי החינוך ברחובות ימשיכו לעבוד קשה כל שנה כדי שבני הנוער יגיעו מוכנים לשירות משמעותי בצה”ל תחת פיקודו של הרמטכ”ל אביבי כוכבי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן