news08.net/ads.txt

שוטרי אילת תפסו נהג שירצה 14 חודשי מאסר!!

צפו בתיעוד: שוטרי אילת תפסו נהג שירצה 14 חודשי מאסר!!

במהלך חודש יולי, הבחינו שוטרי הסיור במשטרת אילת בנהג הנוהג במיניבוס ואשר עושה שימוש אסור במכשיר הנייד שברשותו בעת שנוהג. השוטרים עצרו את הנהג בצדי הכביש, ובעת שבדקו אתַ פרטיו מצאו כי הוא נוהג כשרישיונו פסול, עוד מצאו השוטרים כי אין ברשותו רישיון נהיגה מתאים לסוג הרכב בו נוהג וכן תעודת הביטוח לא בתוקף. 

הנהג (יליד 1988, תושב הצפון) עוכב לתחנת המשטרה, בתום חקירה שנערכה ע”י בוחני התנועה של משטרת מרחב אילת, נעצר. בתום פעולות חקירה מהירות, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל באילת, כתב אישום כנגד הנהג המייחס לו את החמורות שבעברות התעבורה – נהיגה בפסילה.

עו”ד פקד רעות ניתאי, תובעתַ פלילית ציינה בבקשתה למעצר עד תום ההליכים: ״שחרורו ממעצר יהווה סיכון ברור ומוחשי לביטחון הציבור בכלל משתמשי הדרך בפרט”.

תובע התעבורה בשלוחת התביעות של משטרת ישראל באילת, פקד עו”ד גור צור, ניהל את תיק התביעה כנגד הנאשם, בשבוע שעבר, במסגרת דיון הכרעת דינו של הנאשם בבית משפט השלום באילת, על יסוד הודאתו, הושע הנאשם בביצוע עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף לסוג הרכב ונהיגה בפסילה, בניגוד לסעיפים 10(א) ו-67 לפקודת התעבורה (נוסח חדש) תשכ”א 1961 ונהיגה ללא ביטוח, בניגוד לסעיף 2(א) לפקודת ביטוח רכב מנועי.

לאחר ששקלה את מכלול השיקולים, ביניהם את העובדה כי הנאשם בחר לקחת אחריות ולהודות באשמה בהזדמנות הראשונה, את הרשעותיו הקודמות, את טיעוני הצדדים לעונש, גזרה עליו כב’ השופטת, נועה חקלאי, סגנית נשיא בית משפט לתעבורה מחוז דרום, את העונשים הבאים: מאסר בפועל לתקופה של 14 חודשים – תוך הפעלת מאסר מותנה שניתן לו במסגרת הליך אחר, מ8 חודשי מאסר עלך תנאי למשך שלוש שנים מיום שחרורו של הנאשם ממאסר לבל יעבור עבירות דומות, הטלת 10 שנות פסילה מלקבל או להחזיק רישיון נהיגה, התחייבות של הנאשם בסך של 5000 ₪ להימנע מביצוע העבירה בה הורשע למשך שלוש שנים מיום שחרורו ממאסר, במידה ולא יתחייב יאסר”.

פקד עו”ד גור צור, תובע תעבורה שלוחת תביעות אילת: “בהתחשב בכך כי תקופת הפסילה ארוכה, ומאסרו של הנאשם לא קצר, ניתן לראות כי עונשו של הנאשם מאוזן – הן ביחס לחומרת העבירות אותן ביצע והן בהתחשב בנסיבותיו האישיות”.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן