news08.net/ads.txt

15 שנה בלי קרן | אמה ריואנה טנדלר: “עברו עלינו שנים קשות, שנים של געגועים ושל כאב שרק מתגבר”

keren

חמש עשרה שנים חלפו מאז האסון בו מצאה קרן טנדלר את מותה – והיא רק בת 26. בת 26 לנצח. טנדלר ז”ל, תושבת רחובות, נחשבה מאז האסון ההוא גיבורת התעופה של ישראל. “15 שנים בלי קרן. 15 שנים מאז שנפלה בתנו, קרן טנדלר ז”ל, במלחמת לבנון השנייה. 15 שנים שבהן אנחנו מגיעים לטייסת “מובילי הלילה”, הטייסת בה שירתה קרן כדי לזכור את חללי הטייסת וביניהם גם את קרן שלנו ולהתייחד עם זכרם. שנה שעברה נבצר מעמנו ומשאר המשפחות להגיע לטקס. התרגשנו מאוד לחזור ולפגוש את כל החברים האהובים איתם שירתה קרן”, ציינה בפוסט מרגש.

keren

השנה התבקשה האם השכולה, לשאת את דבר המשפחות השכולות ובין היתר אמרה בהתרגשות: “חלפו 15 שנה מאז שאנחנו איבדנו את ביתנו קרן, לוחמת ומכונאית מוטסת בטייסת שנפלה במלחמת לבנון השנייה יחד עם עוד ארבעה מלוחמי הטייסת. עברו עלינו שנים קשות, שנים של געגועים ושל כאב שרק מתגבר. אני בטוחה שההרגשה זהה אצל שאר המשפחות שאיבדו את יקיריהם. השנה הזו הייתה קשה במיוחד, שנה של התפרצות נגיף הקורונה, שנה של ניתוק מכל האנשים האהובים – ובמיוחד מהחברים של 114 – כאשר בשנה שעברה אפילו לא יכולנו להגיע לטקס יום הזיכרון פה”.

44

טנדלר תבדל”א ציינה כי “במהלך תקופת הקורונה דאגו אנשי הטייסת לשמור איתנו על קשר קבוע ואף הציעו לנו עזרתם. אנו שמחים להגיע השנה אחרי שנה של הפסקה לבית השני של קרן ושלנו. במשך קרוב לשבע שנים הייתה הטייסת הבית השני של קרן היא החלה את דרכה כמכונאית קרקע ב1999 ועשתה את כל הדרך הלא פשוטה אל עבר התקפיד שכל כך רצתה”. ריואנה דיברה בשם המשפחות במשך 15 דקות בהתרגשות גדולה ואף עין לא נותרה יבשה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן