150 סניפי קופת חולים כללית ירושלים יונגשו לאנשים עם עיוורון או לקות ראיה

מערכת Step-Hear מבית חברת “מהלב- המרכז לאיכות חיים ונגישות” הינה טכנולוגיה חדשנית להנגשה עבור אנשים עם עיוורון או לקות ראייה במרחב הציבורי – להכוונה קולית לצורך התמצאות ומציאת דרך במרחב הציבורי בתוך מבנים ומחוצה להם.

קבוצת תיגבור וחברת מהלב מנגישות 150 סניפי קופת חולים כללית בעיר ירושלים בעלות של כ- 200,000 ₪

מערכת Step-Hear הינה טכנולוגיה ישראלית המסייעת לאנשים עם עיוורון או לקות ראיה להתמצא במרחב הציבורי בתוך מבנים ומחוצה להם באמצעות מערכת חדשנית ובעזרת הנחיות קוליות

מערכת Step-Hear מבית חברת “מהלב- המרכז לאיכות חיים ונגישות”, הותקנה ב-150 סניפים של קופת חולים כללית בעלות מוערכת של כ-200,000 – מערכת Step-Hear הינה טכנולוגיה חדשנית להנגשה עבור אנשים עם עיוורון או לקות ראייה במרחב הציבורי – להכוונה קולית לצורך התמצאות ומציאת דרך במרחב הציבורי בתוך מבנים ומחוצה להם.

המערכת מופעלת כאשר המשתמש עם האפליקציה החינמית של Step-Hear נמצא בקרבת הנקודה ואז מופעל שלט-קולי שהינו “רמקול חכם”. הקול הנשמע מהשלט-הקולי מהווה ‘עוגן קולי’ חיוני עבור אדם עם עיוורון למצוא מיקום מדויק של נקודות עניין, כמו דלת כניסה בחזית מבנה רחבה, מדרגות וכדומה.

ההנגשה תאפשר לאנשים עם עיוורון או לקות ראיה להגיע ולהתנייד בסניפי קופות החולים באופן עצמאי, בעזרת האפליקציה החינמית שמפעילה באופן אוטומטי הנחיות קוליות לאיתור הכניסה למבנה, מזכירות, שירותים ועוד.

המערכת נותנת מענה אף למי שמעדיפים לא להשתמש באפליקציה, כמו הציבור החרדי או אנשים מבוגרים, להם יש אפשרות להפעיל את השלט-הקולי באמצעות צמיד-שלט-אישי המסובסד ב-90% על ידי המדינה לבעלי תעודת עיוור או לקוי ראיה.

ההנגשה בקופת חולים כללית מצטרפת להנגשות נוספות של Step-Hear בקמפוסים של בתי חולים, במוסדות אקדמיים ובעוד מקומות הפונים לקהל רחב ודורשים התמצאות והכוונה גם למי שאינם יכולים לקרוא שילוט הכוונה.

אורית בנבנישתי, מנכ”לית קבוצת תיגבור:  “אני שמחה ונרגשת בכל פעם מחדש שאנחנו מסיימים התקנה של המערכת הטכנולוגית Step-Hear במוסד ציבורי. הטכנולוגיה המתקדמת הופכת את חייהם של אנשים עם עיוורון או לקות ראיה לנוחה ובטוחה יותר במרחב הציבורי”

רוית קרדי, מנכ”לית חברת “מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות”: “בימים בהם מדינת ישראל נלחמת ולצערנו מדי יום מצטרפים אל הציבור הישראלי לא מעט אנשים עם מוגבלות, אחריותנו גבוהה יותר מתמיד לרגישות, הכלה ונגישות במרחב הציבורי. הנגשת מבני שירותי בריאות כללית באמצעות מערכת STEP HEAR מסיעת לאנשים שלנו להשתתף במרחב באופן פעיל,  מכובד ובעצמאות.”

מערכת Step-Hear הינה טכנולוגיה בפיתוח ישראלי, המאפשרת נגישות לאנשים עם מוגבלות בישראל ובעולם, עם אלפי נקודות נגישות המותקנות במקומות ציבוריים ומסחריים כאוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים, סניפי הבנקים, בתי חולים, מלונות, פארקים, אטרקציות תיירותיות, חופי הים, תחנות אוטובוס ועוד.

אודות חברת “מהלב- המרכז לאיכות חיים ונגישות”:

חברת מהלב הינה מובילה בישראל בתחום הנגישות עבור אנשים עם מוגבלות. מהלב מספקת אמצעי עזר לשמיעה לאנשים פרטיים וכן באולמות ובאירועים, אמצעי נגישות לאנשים עם עיוורון או לקות ראיה, ונגישות במבנים עבור אנשים עם מוגבלות. מהלב הינה בבעלות חברת תיגבור, חברה ארצית, ציבורית ובינלאומית, משמשת מזה שנים רבות כיחידה מרכזית בפרויקטים, העומדת במרכזם כאינטגרטור מייעצת ומנהלת פרויקטים בכל השלבים ובכל ההיבטים במיקור חוץ, מתמחה בשירותי, סיעוד ורווחה, כוח אדם, גיוס, השמה, שרותי שמירה ואבטחה. החברה מפעילה כ- 40 סניפים ברחבי הארץ, הפועלים בארבעה אשכולות: צפון, מרכז, ירושלים ודרום.

אודות חברת תיגבור:

חברת תיגבור, חברה ארצית לשירותי כח אדם וסיעוד, שירותי שמירה ואבטחה, הוקמה בשנת 1981 ונסחרת בבורסה בת”א משנת 2007. החברה מהוה בית של פתרונות מהמובילים והוותיקים בישראל, מומחית בפיתוח והתאמה של פתרונות במיקור חוץ המשלבים שירותים וטכנולוגיות, בתחום שירותים מנוהלים ובתחום מערך השירותים לקהילה. הקבוצה משמשת מזה שנים רבות כיחידה מרכזית בפרויקטים ומנהלת אותם  כאינטגרטור, כגורם המרכז בכל השלבים ובכל ההיבטים. באופן זה, מייצרת תיגבור תשלובת של יכולות מתקדמות וחדשניות, המהוות פתרונות ייעודיים. תיגבור מתמחה בתחומי ליבה רבים המאפשרים זאת: גיוס עובדים ומיקור חוץ, סיעוד, ורווחה, שמירה ואבטחה, נגישות, ניקיון, אחזקה ותחזוקה. החברה פועלת בפרישה ארצית ומפעילה 40 סניפים ברחבי הארץ.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מנכ"לית קבוצת תיגבור, אורית בנבנישתי, צילום: מורג ביתן | מערכת סטפ-היר בכניסה למרפאת קופת חולים כללית - צילום: ליאור אוז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן