news08.net/ads.txt

16 מוקדי חגיגות שמחת תורה ברחובות

במחלקת תרבות תורנית ומורשת ישראל בעיריית רחובות נערכו מבעוד מועד לימי חול המועד סוכות. נוהגים לערוך את אירועי שמחת בית השואבה במהלך ימי חול המועד, והקפות שניות- במוצאי שמחת תורה. הערב ייערכו הקפות שניות ב- 16 מוקדים ברחבי העיר.

בין היתר ייערכו חגיגות ברחובות החדשה, רחובות ההולנדית, כפר גבירול, רחובות המדע, שרונה- היובל, קריית משה, שעריים, אושיות- נג׳ארה, דניה, ההגנה, חב״ד ועוד. גם ראש העיר רחמים מלול סגניו וחברי מועצה צפויים לבקר במוקדי ההקפות השניות ברחבי העיר ולקחת חלק בשמחה.

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: ״אנחנו שמחים לחתום את תקופת החגים בחגיגה של אחדות ושמחה, וכל התושבות והתושבים מוזמנים לשמחה הקרובה למקום מגוריהם. שתהיה לכולנו שנה טובה, שנת גשמים ושפע״.

סגן ראש העיר אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל ויו״ר רשת חוויות אמר כי “אנו שמחים על ההיענות הגדולה של כלל הציבור בעיר לשמחת בית השואבה ומזמינים את כולם להקפות השניות, אני מאחל שנה טובה וחורף בריא לכולם״.

חבר המועצה אבנר אקוע, מחזיק תיק תרבות תורנית אמר כי “אנו שמחים לחגוג עם כל תושבי העיר. חג הסוכות הוא חג של יחד ושמחה, ואין מתאים יותר מהזמן הזה לחגוג את הערכים האלה בעיר שלנו”.

לרשימה המלאה של האירועים בקישור https://www.rehovot.muni.il/news/1239/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן