17 אישומים של עבירות מין חמורות כלפי קטינות באמצעות הרשתות החברתיות

מעשיו של הנאשם, התבצעו לאורך זמן וכנגד מספר רב של קטינות | ניכרת מסוכנות גבוהה הנשקפת ממנו, וכי דחפים מיניים שולטים בו, עד כדי העדר גבולות ואי יכולת להימנע ממימוש דחפיו

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד תושב המרכז, בן 18, המייחס לו 17 אישומים במסגרתם ביצע עבירות מין ועבירות נוספות כלפי 17 קטינות בין הגילאים 16-9 באמצעות הרשתות החברתיות.

על פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו”ד אירנה אינברג ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, במהלך שנת 2023 ועד למעצרו במאי השנה, פתח והפעיל הנאשם לפחות עשרה חשבונות פיקטיביים שונים ביישומונים אינסטגרם, טיקטוק וסנאפצ’ט, בהם הציג את עצמו בשמות בדויים, ובאחד מהם אף בכזב כנערה.

הנאשם פנה באמצעות חשבונותיו הפיקטיביים לקטינות, התכתב עמן כשהוא מודע לגילן הצעיר, ניהל עמן שיח מיני ופעל לשכנען, בין היתר במרמה, במצגים כוזבים שונים ובסחטנות רגשית, להצטלם עבורו במצבים מיניים שונים וכן לבצע בעצמן מעשים מגונים ומעשה אינוס, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני. את התמונות והסרטונים המיניים שקיבל הנאשם מחלק מהקטינות, תיעד ללא ידיעתן והסכמתן ושמר בטלפון הסלולארי שלו.

הנאשם פעל כן לאורך זמן, ובחלק מהמקרים על אף התנגדות מפורשת ונחרצת מצד הקטינות.

בגין מעשים אלו, ייחסה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לנאשם שורה של עבירות מין ובכלל זה גרם אינוס בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, תוך הסכמה שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה, הטרדה מינית, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, החזקת וצריכת חומר תועבה ובו דמותו של קטין, קבלת דבר במרמה ומידע כוזב במחשב ועבירות נוספות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין, כי מעשיו של הנאשם, שהתבצעו לאורך זמן וכנגד מספר רב של קטינות, מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו, ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר גבולות ויכולת להימנע ממימוש דחפיו.

לעמדת הפרקליטות, מעשים אלו מקימים יסוד סביר לחשש שהנאשם יסכן את בטחון הציבור ובייחוד את ביטחונן של קטינות, שהן “קהל היעד” המובהק של הנאשם.

החקירה בפרשה זו התנהלה על-ידי יחידה 105, היחידה להגנה על קטינים ברשת בלהב 433 והחלה עם פנייתה של אם אחת הקטינות הנפגעות למוקד 105 בשל מעשיו של הנאשם.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ לקבוצת שירותים לציבור – ביטוח לאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / בנקים לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן