news08.net/ads.txt

18 דירות בקרית מלאכי וקרית גת שופצו על ידי ‘עמידר’; אומדן ההשקעה: כ-900 אלף שקלים!!!

בעקבות פניית שר הבינוי והשיכון אלקין לשר האוצר, הוסכם על העברת תקציב מיידי של כ-20 מיליון ₪ עבור מבצע שיפוץ ואכלוס דירות הדיור הציבורי לקראת החגים. מרכז השירות של עמידר בקריית גת ביצע טרום האכלוס עבודות נרחבות ב-18 דירות בערים קרית מלאכי וקרית גת וזאת בעלות הנאמדת ב-900,000 ₪.

השר הגיע לתת יד בסיום השיפוצים ולקבוע מזוזה בדירה שבניהול חברת עמידר החדשה, בשכונת נווה יעקב בירושלים. שכונה אליה קשור השר אלקין בקשר מיוחד, מאחר ובה התגוררו כל השנים הוריו, שעלו ארצה בעקבותיו בתחילת שנות ה- 90. הדירה מיועדת לאכלוס בימים הקרובים.

במקביל, מנכ”ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן והנהלת משרד הבינוי והשיכון הצטרפו למבצע השיפוצים בדירות שבניהול חברת עמיגור בעיר שדרות, במהלכם ניקו את המרחבים הציבוריים, ניכשו עשבים, צבעו קירות ועוד. זאת במסר לכלל עובדי המשרד, לחברות המנהלות את הדיור הציבורי ולכלל הציבור כי השר והנהלת המשרד רואים בהרחבת מלאי דירות הדיור הציבורי ואכלוס מהיר של משפחות הממתינות שנים לדירה, נושא הנמצא גבוה בסדר עדיפויות של המשרד.

בהתאם לכך, משרד הבינוי והשיכון הגיע לסיכום חסר תקדים עם משרד האוצר בתקציב הקרוב, על הוספת כ- 5,000 יחידות דיור חדשות למלאי הדיור הציבורי. זאת לצד יציאה למבצע השיפוצים הרחב לקראת החגים, אשר לצורך מימושו הגיע המשרד סיכם עם האוצר על הקדמת תקציב של כ-20 מיליון ₪ באופן מיידי עבור פרויקט שיפוצים גדול שהתחיל לפני כשבועיים וחצי במטרה לאכלס כ-300 משפחות הממתינות לדיור הציבורי, בכדי לנצל את כל הדירות הקיימות בדיור ציבורי שלא אוכלסו תקופה ארוכה, עקב צורך בביצוע עבודת נרחבות בהן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן