מהם השיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת חלוקת הרכוש בהליך גירושין?

מהם השיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת חלוקת הרכוש בהליך גירושין? כיצד שערוך אקטוארי חשבונאי יכול להשפיע על חלוקת הרכוש?

מהם השיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת חלוקת הרכוש בהליך גירושין?

החלטת בית המשפט בנוגע לחלוקת רכוש בהליך גירושין, מבוססת על שיקולים שונים. כל החלטה המתקבלת בתהליך זה עשויה להשפיע מאוד על אורח החיים של בני הזוג בשנים הקרובות.

ערן בוכריס רואה חשבון וליווי עסקי כלכלי מתמחים באיזון משאבים אקטוארי במסגרת הליך גירושין תוך מתן שירותים מקצועיים ללא פשרות, מתוך ידע וניסיון עשיר.

במסגרת הליך גירושין, שני הצדדים מתמודדים עם סוגיות שונות אותם הם הגיעו לפתור, כגון אפוטרופסות, מזונות, זמני שהות ועוד. אחד הנושאים שקשה במיוחד להגיע איתו להסכמה הוא נושא חלוקת הרכוש ואיזון משאבים. בני זוג שהיו נשואים מספר שנים, צברו יחדיו רכוש משותף רב, במיוחד כשיש להם גם ילדים משותפים, ולכן קשה מאוד להחליט מה שייך למי.

על פי “חוק יחסי ממון”, ברירת המחדל של חלוקת רכוש בגירושין היא איזון משאבים, כלומר לנסות לחלק שווה בשווה עד כמה שניתן. עם זאת, בני זוג יכולים לחתום על הסכם חלוקת רכוש, שיאפשר להם להתחלק ברכוש המשותף על פי רצונם.

כיום, זוגות רבים בוחרים בהליך גישור הכולל איזון משאבים ושערוך אקטוארי של נכסים פנסיונים במסגרת חלוקת הרכוש המשותף שנצבר בנישואין

כיצד שערוך אקטוארי חשבונאי יכול להשפיע על חלוקת הרכוש?

בדיקת איזון משאבים ושערוך אקטוארי הנה ניתוח ותחשיב של חלוקת הרכוש שצברו הבעל והאישה לאורך השנים. ברוב המקרים הסכם זה מסדיר לגמרי את ההיבטים הכספיים של הליך הגירושין ומסייע גם במניעת מאבקי כוח, סכסוכים ועוגמת נפש רבה לשני הצדדים בהסכם. ובכך חוסך זמן וכסף!

צרו קשר עוד היום לקבלת שערוך אקטוארי לאיזון משאבים במסגרת הליך גישור או משפטי של חלוקת הרכוש המשותף בצורה שקופה ומקצועית!

לפרטים נוספים וקביעת פגישה בנושא עם ערן בוכריס רואה חשבון וליווי עסקי כלכלי התקשרו ל- 054-5736880 | 08-9156032

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן