news08.net/ads.txt

20 מזרקי ‘אפיפן’ נתרמו ע”י עיריית קרית גת למתנדבי איחוד הצלה

ראש עיריית קרית גת  אבירם דהרי העניק הבוקר (א’) כ-20 מזרקי ‘אפיפן’ למתנדבי איחוד הצלה בעיר. מזרקי ‘אפיפן’ המיועדים לשימוש בזמן תגובה אלרגית קשה (אנפילקסיס) יכולים לעשות את ההבדל בין חיים ומוות. בעת מקרה של אלרגיה הזרקה מהירה של ‘אפיפן’ מצילה חיים.

ראש עיריית קרית גת אבירם דהרי אמר: “אני מודה לכל מתנדבי איחוד הצלה על פעילותכם המסורה בכל ימות השנה ובימי חירום אלו בפרט, כולי תקווה שלא תזדקקו למזרקי האפיפן אך אם כן אתם תהיו במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לתת מענה ראשוני מציל חיים”.

ראש סניף איחוד הצלה בקרית גת שלומי בדיחי אמר: “בשם כלל מתנדבי הסניף אני מודה לראש העיר ולמנכ”לית העירייה רבקה בוזגלו על התרומה החשובה של מזרקי האפיפן למבוגרים ולילדים שישמשו את מתנדבי איחוד הצלה שהם חלוצים ראשונים לכל קריאת חירום בעיר, תרומה זו מוכיחה כי עיריית קרית גת רואה את טובת תושביה ובכך היא שותפה מלאה בהצלת חיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן