news08.net/ads.txt

2018 הציבה רף גבוה, חתיכת אתגר אישי | הטור של ליזה ללוצשווילי

ליזה

השבוע קיבלנו את השנה האזרחית החדשה בשמחה גדולה, עם תקווה וחלומות. מה אני מרגישה? שבשנה הזאת הרף עלה ויותר מכך: עבורי, החלום הכי גדול הוא לגמרי מתחיל בקטן

שלוש מאות שישים וחמישה ימים של טירוף, עבודה מסביב לשעון עם הפסקות של שבת קודש היו לי בשנה הזו. אבל לא רק. הרבה אמוציות, כל כך הרבה עיסוקים, התפתחות גדולה והרבה עוצמות שבהן השתמשתי כחומת מגן מסביבי, בזכות אנשים ‘טובים’, שידעו לדבר ולדבר ולדבר – לנסות להקטין, לנסות להוריד ולהשפיל – ובזכותם עמדתי יום אחר יום על הרגליים. לולא הם, כנראה שלא הייתי מגיעה למקום הזה.

באחרונה למדתי לשחרר, לתת לעצמי יותר, לפרגן – לא רק לכל העולם ואישתו, אלא קודם לעצמי. לתת לעצמי את מה שמגיע לי באמת: בטן, גב, אוכל טוב – שיגישו לי, לראות נופים, להתחבר לטבע, לאנשים, לאהוב יותר, ובעיקר דאגתי שיתנו לי לנשום, ולא, לא קל לנשום. בעולם בו בחרתי לעסוק, זכוכית המגדלת הרבה יותר גדולה מצד הציבור. איני מתלוננת, הרי כל אחת אוכלת את מה שבישלה – וכנראה שבישלתי טוב מתישהו בגיל העשרה שלי, עת טיפחתי קריירה. התאהבתי במה שאני עושה, התאהבתי בעולם התקשורת, התאהבתי ביצירה.

אז בשנים האחרונות בניתי, עשיתי, הבאתי, שדרגתי, הקמתי, הרמתי, הפקתי, נתתי, פרגנתי – ושמתי את האושר האמיתי בצד. לא בכדי, 2018 הייתה גולת הכותרת מבחינת האתגר העסקי. והפעם, שניה אחרי שנגמר, ידעתי שהשנה אני הולכת עד הסוף, הולכת ישר למטרה, בלי תמרורי עצור בדרך – ובעיקר לאחר שהשנה הזו הציבה רף גבוה והביאה עמה חתיכת אתגר אישי.

עם כל הכבוד לבייבי הזה – העיתון, אתרי החדשות וכל יתר העיסוקים שלי בהיבט המקצועי – הם, יהיו תמיד השוליים בחיים. חומר תמיד יבוא אצלי אחרי משפחה וערכים. והפעם, גם בחרתי להחליט. החלק הארי בכלל לא מתקרב לעבודה וקריירה, כך מסתבר עם השנים – ומה שיפה בזמן שחולף הוא הניסיון, הלמידה והתובנות.

ולכן, בשנת 2019 החלטתי לעשות את זה בגדול, יותר גדול, יותר יפה, יותר נכון – לי. עם הרבה איתותים מהמוח ומהלב בחרתי לטרוף את כל הקלפים, להגשים את החלומות האצורים, להקים ולבנות את הדבר הכי חשוב בחיים. רק בדרך זו, של בחירה במטרה עד להגשמתה, אתייחס לעצמי, לגופי, לאישי – וכל אלה מתחילים ומסתכמים בדבר אחד.

בשנת 2019 אעשה הכל כדי להגשים את החלום הכי כמוס, החלום הכי מטורף שיכול להיות ביקום – שכמו הדברים הטובים באמת, מתחיל לגמרי בקטן. בשנת 2019 אשאף להטיח את האמת לא רק בפרצוף של אחרים, אלא גם בפרצוף שלי.

בשנת 2019 אשאף לפרוץ את הגבולות של עצמי, לפתוח את מעמקי הלב ולבחור להיות אמא. עמוק בפנים, זו הייתה עבורי תמיד, מהות החיים.

 

תחלמו, תגשימו, תתרגשו.

בריאות ואהבה לכולנו!

ליזה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן