news08.net/ads.txt

25 חובשים מצטרפים לאיחוד הצלה במרחב

רשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה בערים רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, גדרה מזכרת בתיה וישובי גדרות מתרחב

בתחילת השבוע התקיים טקס מרגש במבנה ההיסטורי ‘משק הברון’ במזכרת בתיה במהלכו קיבלו 25 מתנדבים חדשים תעודות סיום קורס, מכשיר מירס וציוד רפואי. במהלך שמונת החדשים האחרונים התקיים במזכרת בתיה קורס חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה במהלכו הוכשרו כאמור 25 אזרחים כחובשי רפואת חירום מטעם איחוד הצלה ומיד הצטרפו לרשת ההצלה האנושית של איחוד הצלה. המתנדבים החדשים למדו בחודשים האחרונים בקורס אינטנסיבי להיות חובשי רפואת חירום וכשעמדו במבחני הסיום הוכשרו כחובשי רפואת חירום, בימים אלו הם מתחילים בחלק ב’ של ההכשרה ובו יצטרפו למתנדבים וותיקים וימשיכו את הכשרתם בפן המעשי בשטח.

בטקס המרגש כיבדו בנוכחותם: לייזר היימן – סמנכ”ל איחוד הצלה, גבי גאון – ראש מועצת מזכרת בתיה, אבי מרכוס – פאראמדיק ראשי באיחוד הצלה ומדריך הקורס, יוני רוטנברג – יו”ר צוות 43 רחובות והסביבה, ישראל פרץ – סגן יו”ר צוות 43 רחובות והסביבה, פטריק אבן צור – ראש צוות מזכרת בתיה, ניר בזק – ראש צוות גדרה, נתי תירם – מדריך בקורס, משפחות המתנדבים החדשים ומתנדבי הסניף הוותיקים.

לגברי לייזר היימן סמנכ”ל איחוד הצלה, “עוד קורס חובשי רפואת חירום מגיע לסיומו, עוד מתנדבים להצלת חיים. אין ספק כי צוות 43 רחובות והסביבה גדל משמעותית בשנים האחרונות ומהווה תרומה אדירה בנושא הרפואה הדחופה לערים אשר באחריות הסניף. בשמי ובשם הנהלת הארגון אני רוצה לאחל בהצלחה רבה למתנדבים החדשים ותודה גדולה לכל העוסקים במלאכה”.

גבי גאון ראש מועצת מזכרת בתיה נשא דברים אף הוא. “אני נרגש לראות קבוצה איכותית נוספת של אזרחים אשר תורמים מזמנם הפרטי על מנת לסייע לאחרים. קורס חובשי רפואת חירום שנערך במושבה מזכרת בתיה יוכל להציל חיי אדם. אין זה מובן מאליו שאזרחים מעניקים את המשאב החשוב ביותר של הזמן הפרטי לטובת התנדבות למען הקהילה. אני מודה לארגון איחוד הצלה על ההשקעה והפיתוח של הצוות הרפואי למען תושבי מזכרת בתיה”.

ראש הסניף יוני רוטנברג הוסיף: “אני נרגש היום מאוד, לראות עוד קבוצה של אנשים איכותיים שמסיימים קורס חובשי רפואת חירום כאן בסניף ויוצאים להציל חיים בהתנדבות. כאן המקום להודות לראש צוות מזכרת בתיה מר פטריק אבן צור על ההתמדה העיקשת לפיתוח הצוות, לפאראמדיק אבי מרכוס ולחובש נתי תירם על הדרכת הקורס והכנת המתנדבים ליציאה לשטח וכן לכלל המתנדבים אשר השקיעו מזמנם למען הצלחת הקורס”.

אבי מרכוס פאראמדיק ראשי באיחוד הצלה ומדריך הקורס: “אני נרגש לראות את המתנדבים החדשים אשר יוצאים לשטח להצלת חיים! אין לי ספק שהמתנדבים החדשים קיבלו את כל הידע הנחוץ לשם הצלת חיים אולם דרכם עוד ארוכה והחל מהיום יחלו את דרכם בשלב השני של ההכשרה והיא בשטח. לכם מתנדבים יקרים, שאו ברכה והצלחה וזכרו תמיד שיש לאן לשאוף ומה ללמוד. עברנו יחד תקופה ארוכה של 8 חודשים יחד בה ראיתי אתכם מתפתחים ולמדים הצלת חיים מהי.
כאן גם המקום להודות לנתי תירם על הדרכת הקורס למופת”.

ישראל פרץ סגן ראש סניף צוות 43: “אני מודה לכם על הצטרפותכם לרשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה בערי הסניף, יושבים כאן קבוצה איכותית של אנשים שהחליטו לתרום מזמנם על מנת להציל חיים ואני מודה להם על כך. בהצלחה בהמשך הדרך וברוכים הבאים למשפחת איחוד הצלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן