3 עצורים באירוע סחיטה אלים בשוק מחנה יהודה

הרקע לאירועי האלימות הוא בשל דרישת החשודים לקבל לידם אחוזים מהרווחים של העסק- “דמי חסות” לכאורה, תוך הבטחה שהשקט בעסק יישמר.

חקירה שנפתחה במשטרה בעקבות דיווח על מקרה אלימות בשוק מחנה יהודה בירושלים, העלתה חשד לניסיון סחיטה אלים של בעל העסק. שוטרי מחוז ירושלים עצרו שלושה חשודים במעשה.

במהלך סוף השבוע האחרון, התקבל דיווח במשטרה בשעת לילה מאוחרת, על מקרה אלימות שהתרחש בשוק מחנה יהודה. למקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שהחלו באיסוף ממצאים בחקירת נסיבות המקרה.

בעקבות מעשיהם של החשודים נגרם לבית העסק נזק רב. מהמקום פונה בעלי העסק עם חבלה חודרת בפלג גופו העליון, להמשך טיפול רפואי.

במסגרת חקירת המקרה ופעולות מגוונות שנעשו, בלשי תחנת לב הבירה איתרו ועצרו ביום שישי שלושה חשודים במעורבות במעשה, שני אחים תושבי ירושלים ותושב מעלה אדומים בשנות ה-20 לחייהם. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

על פי החשד, ביום שישי לפנות בוקר הגיעו החשודים יחד עם נוספים, תקפו את הקורבן, גרמו לו חבלות בגופו ומיד לאחר מכן נמלטו מהמקום.

עוד על פי החשד, הרקע לאירועי האלימות כלפיו נסוב על דרישתם של החשודים לקבל לידם אחוזים מהרווחים של העסק- “דמי חסות” לכאורה, תוך הבטחה שהשקט בעסק יישמר.

בצאת השבת, הובאו שלושת החשודים בפני בימ”ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם ב-5 ימים, עד ליום רביעי הקרוב 6.12.23. חקירת המשטרה נמשכת.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: pixbay

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן