news08.net/ads.txt

3 מערכות לניהול עסק שמשנות את החוקים

אין ספק, כי המחשוב שינה את החוקים של העולם העסקי. בבת אחת, הופיעו מערכות וכלים חדשים, שאפשרו ביצוע פעולות הרבה יותר מהר, בזול ובצורה מתוחכמת. כיום, כאשר כמעט ואין עסקים שלא עושים שימוש רב במחשוב, מערכות ממוחשבות עדיין מסוגלות לספק יתרון על פני המתחרים ולשנות את החוקים משמעותית. הכירו 3 דוגמאות לשירותים שעסקים חייבים להכיר:

שירות הנהלת חשבונות באינטרנט

אחד השירותים הבסיסיים ביותר עבור עסקים הוא הנהלת חשבונות. מעבר להסתייעות במנהל חשבונות, עסקים רבים כבר מכירים את שירות הנהלת חשבונות באינטרנט ומוצאים בהם יתרון. שתי האפשרויות אגב, לא בהכרח פוסלות זו את זו, ומנהל החשבונות יכול להשתמש בשירות לצורך העבודה. שירות הנהלת חשבונות באינטרנט חוסך בניירת, מייעל עבודה באמצעות אוטומציה ומציע תכונות מתוחכמות שונות, בהתאם לחבילה ששוכרים. השירות מצטיין בפשטות ובנוחות, ומאפשר לבצע פעולות רבות באופן מהיר יותר. משום שמדובר בשירות ענן, השימוש בו לרוב זול יחסית ויכול להתאים לטווח התקציב שלכם. כמו כן, הוא נגיש דרך דפדפן, מכל התקן מחשוב ובכל זמן.

מערכת לניתוח מידע

עסקים צוברים ידע רב, בהיקפים חסרי תקדים. המחשוב מאפשר לשמור מאגרי ידע אלה ולהרחיב אותם בהתמדה. מאחר שאחסון הוא כל כך זול כיום, גם הצורך למחוק מידע כדי לחסוך באחסון הולך וקטן. כך מצטבר המון מידע במאגרים של העסק. מה אפשר לעשות עם כל המידע? לרוב, זהו נכס לא ממוצה. ניתוח המידע הרב הוא בין התרומות החשובות ביותר של המחשוב לעולם העסקים, ולכן פותח BI (Business Intelligence). מדובר בכלי שנועד לצורך ניתוח מידע, שבהמשך התרחב לכיוונים שונים כמו ביג דאטה, אבל מהות הדברים קבועה וחשובה ביותר: להתעמק במידע הקיים, לגלות היבטים שונים שלו כולל היבטים נסתרים, ולהציג מידע בצורה ברורה יותר. בעזרת BI, ניתן להבין טוב יותר את הלקוחות, תהליכים עסקיים שונים, קמפיינים שיווקיים ועוד. יותר מכך – בעזרת ניתוח העבר, ניתן לחזות את העתיד. ככל שניתוח העבר יהיה מתוחכם יותר, כך גם התחזית תקלע יותר למטרה. מדובר למעשה בכלים שלוקחים נכס עסקי קיים וגדול (המידע עצמו), שכבר הושקעו בייצורו לא מעט משאבים, ומסייעים להפיק ממנו תועלות וערך עסקי נוסף. למי שיודע להשתמש בכך היטב, מדובר במפתח רב עוצמה להשגת פריצות דרך עסקיות, לקבלת יתרון תחרותי ועוד.

IFTTT ו-Zapier – לחיבור בין הענן לשירותים אינטרנטיים שונים

סוג יוצא דופן של שירותי ענן לעסקים באינטרנט, הם אותם שירותים אשר מחברים בין מערכות שונות בקלות. לכן כדאי להכיר את IFTTT ו-Zapier, כלים שבעזרתם ניתן לבצע חיבורים בין שירותי אינטרנט שונים. לדוגמה, אם אתם מעוניינים לתעד אימיילים שאתם מקבלים ממישהו לג’ימייל או בטבלת אקסל, איך תגרמו לפרטים מכל אימייל נכנס מאותו אדם ספציפי ורק ממנו, לעבור אוטומטית לשורה חדשה בטבלת אקסל מסוימת? בקלות! זה הוא אחד החיבורים הפופולאריים ביותר בזאפייר. נבהיר כי ניתן אמנם לפתח חיבורים כאלה בעצמכם ואנשים רבים עושים זאת בהצלחה רבה, אבל יש גם ספריית חיבורים מוכנים אשר תיתן לכם רעיונות וכמובן תחסוך לכם זמן. מדובר בכלים שיכולים לסייע בניהול וייעול העסק, וכדאי להכיר אותם.

לסיכום

עולם המחשוב בכלל ושרותי הענן בפרט, מספקים לעסקים כיום מגוון אפשרויות אדיר לפריצות דרך. כדאי ומשתלם לנצל זאת!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן