news08.net/ads.txt

350 תלמידים מהתיכונים בלוד השתתפו בפאנל בחירות עירוני עם נציגי המפלגות בישראל נציגי המפלגות הפוליטיות בישראל השתתפו בפאנל מיוחד עם 350 תלמידים מבתי הספר התיכוניים בלוד, שנערך בהיכל התרבות העירוני.

את הפאנל הובילו וארגנו תלמידי כיתת נחשון ט’4 בתיכון דרכא גני אביב. התלמידים ניהלו דיון ושאלו שאלות את נציגי מפלגות – ליכוד, עבודה, צעירים בוערים, המחנה הממלכתי, מרצ, הבית היהודי, יש עתיד ועוצמה יהודית. הנציגים הציגו את עמדת המפלגה אותה הם מייצגים וענו על שאלות.

ליטל לוי מנהלת תיכון דרכא, שארגן את המפגש אמרה: “אנחנו גאים בתלמידים שלנו על ההתנהגות המכבדת, על ההקשבה ועל הסובלנות לקשת הדעות שהוצגה. גיליתם בגרות, מעורבות ורצינות. אתם מייצגים את הפנים היפות של הנוער בחברה שלנו. הצלחתם להוביל פאנל מכובד ומעניין ובעיקר בעל תרומה אמיתית לשיח הפוליטי של הנוער בעיר. אנחנו גאים להוביל שיח מכבד ושונה”.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, שתמך וסייע למפגש ולפאנל המיוחד, נאם בפני התלמידים וציין את החשיבות בהצבעה בקלפי ואת ההשפעה שיש לכל תלמידה ותלמיד על עתידה של מדינת ישראל ובשמירה על הדמוקרטיה, מתוך אחדות ואחווה הדדית בין האוכלוסיות השונות בישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן