תלמידי התיכונים בקרית גת ביום הוקרה לפצועי צה”ל וכוחות הביטחון

יום ההוקרה לפצועי צה”ל, כוחות הביטחון ונפגעי פעולות האיבה צוין השבוע במערכת החינוך בצעדה מדן בצפון עד אילת בדרום. גם תלמידי התיכונים בקרית גת לקחו חלק ושמעו מפיהם של נכי צה”ל על סיפורי הגבורה והאהבה למולדת.


במסגרת יום ההוקרה זכו התלמידים ממקיפים: אורט אריה מאיר, אורט בוים-רוגוזין ואורט-גרוס, להצטרף לצעדת התמיכה באזורים שונים בארץ, הם קיימו עצירות במהלך הצעדה ושמעו את סיפורי הגבורה האישיים של הנפגעים. בסיום הצעדה נערך טקס מסכם בבסיס אימון פיקודי באזור תל מרשה. יום ההוקרה החיוני, מאפשר לתלמידים את ההתדיינות במחויבות שלנו כחברה כלפי ציבור הפצועים ונפגעי פעולות האיבה, לגלות רגישות לכאבם ולסייע מתוך תחושה אמתית של סולידריות, אחריות והכרת תודה. עוד זכו התלמידים לדון בערכי מוסר, מסירות, דבקות במטרה ורעות שהיו חלק בלתי נפרד של השיח בין התלמידים הנרגשים לפצועים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן