news08.net/ads.txt

36 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה בגן יבנה: “כמה נורות אדומות עוד צריכות להידלק?”

לצד הנתון המדאיג על  6,861 חולים מאומתים חדשים במדינת ישראל מאתמול, במועצת גן יבנה עודכנו כי ישנה עלייה של 36 חולים מאומתים ביישוב מאתמול להיום, 150 חולים פעילים ו-482 מבודדים.
ראש המועצה, דרור אהרון חש דאגה לנוכח העלייה הדרמטית: “כמה נורות אדומות עוד צריכות להידלק כדי שנבין שאנו חייבים לקחת אחריות אישית על עצמנו?! לקראת יום הכיפורים, יום הסליחות והרחמים, אני מתכוון להתפלל באופן מצומצם יותר, לשמור על עצמי ועל היישוב ולבקש לנו ולכל עם ישראל רק דבר אחד, שנהיה בריאים, מאוחדים, שנתגבר על המחלוקות ושנשמור על היקרים לנו מכל משמר. אני יודע כמה קשה לבטל את חיינו החברתיים בתקופה הזו, לכולנו קצת משעמם לפעמים, כולנו צריכים להפיג את הבדידות, אבל באמת שחייבים להימנע מלפגוש חברים ולקיים מפגשים בתקופה הקרובה עד אשר יעבור זעם…לא ימי הולדת לילדים…לא הרמות כוסית – פשוט הימנעו מכך”.
שני תקנות חשובות שאושרו בימים האחרונים –
• נשיא המדינה ושר המשפטים הכריזו על מתווה חנינות ייחודי עבור בעלי חובות בגין קנסות, שנקלעו למצב כלכלי קשה על רקע המאבק בנגיף הקורונה. במסגרת המתווה לא יבחנו בקשות להקלה בקנסות שהוטלו בגין הפרת ההוראות למניעת התפשטות הקורונה, אלא רק בקשות להקלה בקנסות אחרים למי שמצבו הכלכלי הורע בשל המאבק בקורונה. לפרטים נוספים.
• שר הפנים, אריה דרעי, חתם על תקנות ההנחה בארנונה לעסקים עד לחודש יוני 2021. על-פי התקנות, תוענק הנחה בהיקף של 95% מסך החיוב לעסקים שמחזורם עד 200 מיליון שקלים ושנפגעו בהיקף של מעל ל-60% (כלומר, חלה ירידה של 60% ויותר במחזור העסקאות ביחס לאותה תקופה אשתקד).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן