news08.net/ads.txt

37,000 שקלים נתרמו למען הילד רן דור

יניב מרקוביץ עם הילד רן דור

תלמידי כיתות ח’ בחט”ב דה שליט הובילו תהליך לאיסוף תרומות למחקר ששיאו בערב התרמה. בסך הכל נאספו עד כה 37,000 שקלים

ביום שני זה התקיים אירוע מרגש וסוחט דמעות: ערב שירת המונים לגיוס כספים למחקר התסמונת הנדירה (מחלת STXBT1 ) שבה לוקה הילד רן דור ולמציאת תרופה במסגרת פעילותה של עמותת “חיוך נדיר”. האירוע שנרקם על ידי תלמידי כיתות ח’ בחטיבת הביניים דה שליט נערך באולם בית הספר אמי”ת בנות ברחובות – ונחל הצלחה רבה. הערב היה שיאו של תהליך שבו הכירו תלמידי כיתות קמ”ה (קידום מנהיגות הומניסטית) משכבה ח’ חטיבה ב’ דה שליט בהנהלת חיה דורון, את משפחת דור ומחלתו של רן בנם לצד הצורך בגיוס כספים למען המחקר. צוות המחנכים: אורי יושע, רויטל אדלר והתלמידים, בעזרת הירתמותה של האם ענת דור, סחפו רבים שלקחו בו חלק – הן בתרומות והן בשיתוף פעיל בשירת המונים.

ההפקה המוזיקלית והעיבוד הייחודי נעשו על ידי אופיר שמעוני שניצח במקצועיות ובאהבה רבה על למעלה מ-300 איש עם הזמרת שירלי לילו ובשיתוף צוות זמרים, שעודד את הקהל ולימד את מנעד הקולות השונים. רבים מהעיר ומחוצה לה נרתמו להפיץ את הבשורה, תרמו מהלב והתרימו אחרים. הראשונים להצטרף ליוזמה היו ראש עיריית רחובות רחמים מלול; סגנו, מחזיק תיק החינוך זהר בלום; המשנה לראש העיר ויו”ר דירקטוריון חוויות עו”ד יניב מרקוביץ’ אשר הינו ידיד המשפחה ונרתם לסייע רבות; חברת מועצת העיר ד”ר רוני באום וסמנכ”ל החברה העירונית, איציק עובדיה.

עד אתה נאספו 37,000 שקלים כאשר היד עוד נטויה וניתן לתרום גם באתר ‘גיוסים’. בין התורמים הרבים שסייעו להצלחת הערב ולצעד נוסף בדרך למטרה החשובה: אטרקציה, בית הספר אמי”ת בנות, יוחננוף, יינות ביתן, הטוב והמיטיב, פיצות פרגו, דפוס שער, קניון ההפתעות, בלונוש, המסיבה, הבלון המשמח, עף לגובה-דניאל אמן הבלונים, אולטרסאונד,  אופק הנדסה ובטיחות ואולפני רחובות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן