4 ימי מעצר לתושב מזכרת בתיה שאיים על ח”כ סתיו שפיר; כתב האישום יוגש מחר

משטרת ישראל סיימה חקירתו של החשוד באיומים על חברת כנסת ובתום חקירתו של החשוד באיומים על חברת הכנסת סתיו שפיר, ולאחר השלמת גיבוש התשתית הראייתית, צפויה התביעה המשטרתית להגיש מחר כתב אישום בעניינו

.

מהחקירה עלה חשד לפיו איים החשוד, בן 30 ממזכרת בתיה, על שפער באמצעות הרשת החברתית.

בדיון שנערך ביום שישי בבימ”ש השלום בפ”ת, הגישה התביעה המשטרתית הצהרת תובע לפיה יוגש מחר כתב אישום כנגד החשוד. במעמד הדיון הוארך מעצרו של החשוד בארבעה ימים נוספים.

ח”כ שפיר מסתובבת מאז האירוע עם מאבטח צמוד. בעקבות האיומים הוחלט במשמר הכנסת, במשטרה וביחידה לאבטחת אישים להצמיד לה מאבטח שמסתובב איתה 24 שעות ביממה.

“השבוע נדרשתי ללכת עם מאבטח ברחוב שלי. במדינה שלי. בבית שלי. אני פשוט לא מאמינה שהגענו למצב הזה. וזו לא רק אני שנזקקת לאבטחה. יש גם עיתונאים, פרקליטים, שופטים, אפילו הרמטכ”ל ספג איומים השנה” אמרה באירוע של מפלגת העבודה שהתקיים בחיפה “אני לא מאשימה את השוליים. אני לא מאשימה את הקיצוניים והנגררים והמוסתים שהולכים אחרי מנהיגי הימין הקיצוני. אני מאשימה רק אחד: את ראש הממשלה נתניהו. כי במקום להרגיע את הרוחות, הוא עומד בראש הכנופיה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן