news08.net/ads.txt

40 חודשי מאסר נגזרו על תושב רמלה וחברת אספקת דלקים בבעלותו בגין ניכוי מס שלא כדין בסכום של כ-9.4 מיליון ש”ח

40 חודשי מאסר בפועל נגזרו על תושב המרכז, שי ישעיהו פרתוק, בעל עסק לאספקת דלקים “פי אנד אף קפיטל אספקת דלקים בע”מ”, בגין ניכוי מס שלא כדין בסכום כולל של 9,380,951 ₪. התיק נוהל על ידי עו”ד מירי בנהרדיתי ועו”ד בלה פרנק דילר מהמחלקה המשפטית מכס ומע”מ מרכז, בעקבות חקירה שנוהלה על ידי חקירות תל אביב והמרכז.

 

מגזר הדין עולה כי בתקופה שבין מרץ לאוגוסט ובין נובמבר לדצמבר 2014, פרתוק והחברה שבבעלותו הגישו שמונה דו”חות תקופתיים מהם ניכו מס שלא כדין בסכום כולל של -9.4 מיליון ₪. יתר על כן, לפרתוק מיוחסת גם עבירת אי הגשת דוח במועד. יצוין כי המחדל לא הוסר עד למתן גזר הדין.

מלבד תקופת המאסר, כב’ השופטת שירלי דקל נווה מבית משפט השלום בראשון לציון, גזרה על פרתוק קנס בסך 100,000 ₪ או 3 חודשי מאסר תמורתו, ומאסר על תנאי באם פרתוק יעבור בתקופה זו על חוק מע”מ או פקודת מס הכנסה מסוג עוון או פשע. על חברת “פי אנד אף קפיטל אספקת דלקים בע”מ” הוטל קנס בסך 20,000 ₪.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן