news08.net/ads.txt

אלי לנקרי: “אילת חווה מהפך דרמטי הן בהיבט התיירותי והן בהיבט הכלכלי”

ביוזמת הבית לעסקים בעיריית אילת ובשיתוף מעוף והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה התקיים לאחר הפסקה בת שנתיים כנס אילת ה-4 לעסקים, שעסק בהזדמנויות וצמיחה, ואפשר ל-400 בעלי עסקים לקבל כלים משמעותיים לצד מפגשים בינאישיים.

בפתח הכנס ברך ראש העירייה אלי לנקרי את בעלי העסקים והדגיש את החשיבות בקידום העסקים בעיר. בדבריו הציג את כיווני הפיתוח של העיר בדגש על גיוון מקורות התעסוקה. “אילת חווה מהפך דרמטי הן בהיבט התיירותי והן בהיבט הכלכלי” אמר ראש העירייה ופרט את הפרויקטים כמו קריית ספורט בינלאומית, איירפארק לטיפול ולתחזוקת מטוסים, הקמת מרכז עולמי לביוטכנולוגיה וחקלאות ימית וכן פארק לתעשיות מזון מן הים, שכבר קורמים עור וגידים. עוד בדבריו התייחס לפיתוח בחופים, להקמת מלונות חדשים, ואירוח אירועים בינלאומיים שמעצימים את חשיפתה של אילת בארץ ובעולם ומחזקים את מעמדה כעיר תיירות מובילה, כיעד אטרקטיבי ומועדף לקיום כנסים, תחרויות ואירועים בינלאומיים וכחלון הראווה של מדינת ישראל. לצד הפיתוח האדיר הציג ראש העירייה גם את אתגרי התקופה, בעיקר בתחום התחבורה ושירותי הרפואה, ואמר: “אנו פועלים בלהט בכל החזיתות כדי למצוא מענים ראויים. העיר אילת תמוצב בשנים הקרובות כעיר מובילה בתחום החדשנות וכמרכז ידע עולמי, ואין לי ספק כי תחבורה יעילה ורפואה טובה ימגנטו אליה הון אנושי מכל רחבי הארץ”.

במהלך הכנס הוצגו סיפורי הצלחה מקומיים שנוצרו בתקופת הקורונה, ביניהם מיזם ״פוגשים אילתים״ – אירוח בבתי התושבים סביב אוכל, אומנות ותרבות, הקמת מתחם תיירות גלמפינג בחוף הדרומי על ידי חברת ״מדבריא״, עמותת ״סוף סוף״ החדשה שמאגדת אמנים ויוצרים מקומיים ומקדמת הופעות אילתיות, סדנאות אומן, סיור אמנות סביב גרפיטי מקומי ועוד. מיזם נוסף המשלב את המדבר והים ״שאגי סאפ וסיילינג״ המציע לתושבים ולאורחים פעילות סאפ ים בקיץ ורכיבה מדברית בחורף. מיזם מקומי נוסף הוא ״בא לי קליק״ אפליקציה אילתית המחברת בין העסקים המקומיים לתושבים ולאורחי העיר. בין כולם מחברת המהפכה הדיגיטלית, שנותנת מענה לצורך הנוכחי של תיירות איטית והרצון לקבל הכל בלחיצת כפתור.

כנס אילת לעסקים, שנערך במלון דן עסק כאמור השנה בהזדמנויות וצמיחה. במהלך הכנס זכו בעלי העסקים בכלים משמעותיים לצד בראנץ׳ בין חברים. בין ההרצאות “ההזדמנות שבאי הוודאות” של ד״ר מאור פריד ומרתון הרצאות בסגנון TED על הזדמנויות מפי ד״ר עו״ד אופיר מילר, יוסי פדרו, דינה רוקסא וד”ר התלהבות. בין ההרצאות נהנו בעלי העסקים ממפגש חברתי של קהילת העסקים באילת, שאפשר גם השנה יצירת קשרים בינאישיים, החלפת מידע, גיבוש שיתופי פעולה ועוד. גם השנה במבואת הכנס הציגו עשרות מציגים, ביניהם יחידות העירייה (רישוי עסקים, אגף הכנסות, מינהל ההנדסה, היחידה לאיכות הסביבה, מרכז צעירים, מרכז הזדמנות, תאגיד התיירות ותאגיד המים והביוב), סניף אילת של מעוף הזרוע הביצועית של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ועוד, שציידו את בעלי העסקים במידע ובכלים.  את הכנס הפיק כמידי שנה האגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעירייה המפעיל את הבית לעסקים בניהולה של מרלן רוזנפלד, בהפקה של מורן אביגיל עמר. את הכנס הנחתה יעל לרנר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן