מה שהתחיל לפני 30 שנה כיוזמה צנועה של קומץ משפחות שביקשו לחזק את לוד, הפך השבוע לאחד מאירועי הקהילה הגדולים שנראו בעיר בשנים האחרונות.
כ־4,000 תושבים השתתפו באירוע חגיגי לציון שלושה עשורים לפעילות הגרעין התורני וארגון "לודאים", באצטדיון העירוני ע"ש בני רגב.
האירוע כלל מופעי ענק של שולי רנד, עקיבא תורג'מן וביני לנדאו, לצד השתתפות שרים, אישי ציבור, ראשי קהילות ותושבים מכל רחבי העיר.
אבל מאחורי המופעים והבמה הגדולה מסתתר סיפור אחר. סיפור על קהילה שהגיעה לעיר בשנותיה המורכבות, הקימה מוסדות חינוך, יזמה פעילות חברתית, חיזקה שכונות ותיקות ויצרה רשת ענפה של התנדבות וקהילתיות.
במהלך הערב הוענקו תעודות הוקרה למשפחות המייסדות, אלו שהניחו את היסודות לתהליך שנמשך כבר שלושה עשורים.
ראש העיר יאיר רביבו בירך את המשתתפים וציין כי מדובר באחד ממנועי הצמיחה החברתיים המשמעותיים בעיר לאורך השנים.
האצטדיון, שבדרך כלל מארח משחקי כדורגל, התמלא הפעם במשפחות, ילדים, צעירים וותיקים שהגיעו לחגוג את סיפור ההצלחה המקומי.
בעידן שבו רבות מהכותרות עוסקות בפילוג ובקיטוב, האירוע בלוד סיפק תמונה אחרת: אלפי אנשים שחוגגים יחד עשייה קהילתית, שייכות ותחושת בית.
ולפעמים, דווקא זה הסיפור הגדול באמת.
◼️ חדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










