news08.net/ads.txt

44 משפחות נקלטות בונות את ביתן בשכונת הדרים בקיבוץ

פרויקט הבנייה של השכונה החדשה בקיבוץ חצור התחיל בימים אלה. בשכונת הדרים ייבנו 44 יחידות דיור לחברים בונים. עם סיום עבודות התשתית ורגע לפני קבלת ההיתרים לתחילת עבודות הבנייה, נחתם חוזה בין מנהלת הפרויקט לקבלן הבנייה אמסילי מבנים והנדסה בע”מ.

בקי וינטר, מנהלת הפרויקט מטעם ‘קורום הנדסה וניהול’: “אנחנו מלווים את הפרויקט מראשית דרכו, שהחלה לפני כשלוש שנים, בכל ההיבטים כולל תוכנית הבינוי ואישורה הסטטוטורי, הכנות לקבלת היתרים, הכנת השטח וביצוע התשתיות הציבוריות לבנייה. היום, עם חתימת החוזה עם קבלן הבנייה, הפרויקט עבר משלב התכנון לשלב הביצוע וההתרגשות גדולה”.

פרויקט הקליטה הבנייה בחצור נעשה בשיתוף פעולה עם המנהלת שכוללת את נציגי הקיבוץ, הבונים וחברת קורום המתמחה בהצמחת קהילות במרחב הכפרי. במנהלת ממפים את הצרכים של כל הצדדים המעורבים בתהליך, מקבלים ביחד את ההחלטות ונותנים מענה בזמן אמת בהתאם לתוכניות.

כל היחידות בפרויקט חצור מאוישות והקליטה לשכונה החדשה הסתיימה.

פרויקט הקליטה הבנייה בקיבוץ חצור מצטרף לפרויקטים נוספים שמובילה קורום בקיבוצים בית קמה, חורשים, ני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן