news08.net/ads.txt

440,954,000 ש”ח – תקציב עיריית יבנה לשנת 2023 אושר פה אחד, מתוכו 42% לחינוך

גבאי: “התקציב תוכנן מתוך אחריות ומתן מענה לצרכי התושבים”
כספים

בישיבת מועצת העיר שנערכה הערב (רביעי) בתיכון “נבון”, אישרה המועצה את תקציב העירייה לשנת 2023 שיעמוד על סך של 440,954,000 ₪.

לראשונה, התכנסה ישיבת התקציב השנתי בין כתליו של מוסד חינוכי, כחלק ממרכזיותו של תחום החינוך וההשקעה העירונית בו, ולאור העובדה שבימים אלה מתקיימים ימי הרישום למוסדות החינוך ולכבוד ‘שבוע החלל הישראלי’ שיתקיים בשבוע הבא בתיכון. עפ”י התקציב יושקעו בתחום החינוך 183,817,000 ₪, המהווים כ-42% מהוצאות העירייה. מדובר בתוספת השקעה של כ-6 מיליון ₪ ביחס לאשתקד, כולל פרויקטים חינוכיים חדשניים (תכנית ‘קרן רמון’ בגני ילדים, תכניות רובוטיקה, פתיחת בית ספר מונטסורי וכו’), הרחבת מערך ההסעות וכח אדם למוסדות החינוך, גני ילדים חדשים וגיוס תומכות הוראה במסגרות החינוך עפ”י מודל תימרוץ מיוחד הנמצא בימים אלה בהליכי אישור מול משרד האוצר.

בתחומי הרווחה והשירותים החברתיים בקהילה יושקעו כ-42,000,000 ₪ שיופנו לפעילות בקהילה, תכניות ופעילויות לאזרחים ותיקים, מועדוניות רווחה, מועדונים, מסגרות לאנשים עם מוגבלויות ועוד. בתחום שיפור פני העיר, הניקיון ואיכות הסביבה תמשיך העירייה להשקיע בפיתוח המרחבים הציבוריים, הפארקים והגינות הציבוריות. כמו כן תרחיב העירייה בשנה זו את מערך הבטחון, הפיקוח והבקרה, כולל מיפוי והוספת מצלמות בטחון במרחבים הציבוריים, בכניסות והיציאות מהעיר ובמוקדים מרכזים בשכונות, הוספת ניידת פיקוח למערך העירוני ושילוב טכנולוגיות לשליטה ובקרה בפעילות אגף הביטחון.

ראש העיר, רועי גבאי אמר כי “התקציב תוכנן מתוך אחריות ומתן מענה לצרכי התושבים ומבטא את סדרי העדיפויות של העירייה, בראשם תחום החינוך המהווה 42% מסך התקציב. על אף תקופת הבחירות אליה נקלעה העיר היה חשוב להקדים ככל הניתן את אישור התקציב ולאפשר רציפות תפקודית מלאה של העירייה ואגפיה. בחודש האחרון קיימנו מרתון ישיבות ואישור תוכניות של האגפים השונים תוך בדיקה מעמיקה, התאמות והקפדה על איזון תקציבי. התקציב השוטף ותקציב התב”רים יאפשרו לנו להמשיך לפתח את יבנה ולהרחיב את השירות לתושב. כאן המקום להודות לחברי המועצה התומכים והשותפים על שיח מכבד וענייני הרואה את טובת ציבור התושבים, למנכ”ל העירייה, דוד שטרית, ליו”ר ועדת הכספים, עו”ד תם ליפשיץ ולחברי הוועדה, לגזבר אסף אפרים ולצוותו, ליעל יצחק-פור ממזכירות העירייה ולכלל מנהלי העירייה ועובדיה. נמשיך להצעיד קדימה את העיר”.

צילום: יחצ שירן פרץ | שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן