news08.net/ads.txt

“פרובוקציה אומללה שנועדה להשיג כותרות” | מועצת באר יעקב חוטפת אש מראש עיריית רמלה

חרף מאמציו של ראש עיריית באר יעקב, ניסים גוזלן, לא לאפשר את פתיחת כביש 200 ולאור העובדה שמספר ימים לפניכן בית המשפט המחוזי בלוד הוציא צו מניעה, דווקא החותמת הסופית שייכת למיכאל וידל שהודיע הערב (ראשון) שהחל ממחר נפתח הכביש לתנועה, ולא חסך בביקורת נוקבת כלפיי התנהלותם של מועצת באר יעקב.

 

לדברי וידל: “יועץ הבטיחות המכריע והמוסכם שמונה ע”י בית המשפט המחוזי בלוד, קבע בחוות דעתו חד משמעית אין מפגעי בטיחות בכביש 200! (ראה סעיף 3)”.

וידל לא חסך בביקורת כלפיי ניסים גוזלן ראש מועצת באר יעקב. “פניית מועצת באר יעקב נעשתה בחוסר תום לב, בחוסר סמכות, בניסיון פופוליסטי ופרובוקציה אומללה שנועדה להשיג כותרות (ראה סעיף 4) לפיכך כביש 200 עוקף רמלה, שנבנה במקצועיות ראויה לשבח ע”י משרד התחבורה ונתיבי איילון, ייפתח לתנועה לרווחת תושבי רמלה, והאיזור כולו”.

כזכור, מספר שבועות לפניכן עיריית רמלה תיכננה לפתוח את קטע א’ בכביש 200. בסיור שערך גוזלן עם המשטרה, התגלה שטרם הסתיימו עבודות הפיתוח של הכביש וסביבתו בכל התחומים לרבות אקוסטיקה, אביזרי בטיחות, השלמת מדרכות, גינון.

כביש 200  היה בשלבי התכנון בשיתוף הפעולה ששרר בין עיריית רמלה, נתיבי איילון והמועצה המקומית באר יעקב עוד בתקופתו של ראש עיריית רמלה לשעבר, יואל לביא, מתחילת שנת 2013. לאחר פניות של תושבי נווה דורון שבתיהם סמוכים לתוואי הכביש, נודע לראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן, שעיריית רמלה מעוניינת לפתוח את קטע א’ של הכביש.  “פתיחת הכביש בבצורה רשלנית, מסוכנת ואף פלילית לכאורה, כבר מחר בערב”. כך טען גוזלן.

מסיור בשטח שערך גוזלן עם  יועץ בטיחות מטעם המועצה, נמצא כי טרם הסתיימו עבודות הפיתוח של הכביש וסביבתו בכל התחומים לרבות אקוסטיקה, אביזרי בטיחות, השלמת מדרכות, גינון. הכביש חשוף לבתים בנווה דורון ובחלקים ממנו לא הוקמה חומה אקוסטית. יתרה מכך, הכביש לא מתחבר לשכונה החדשה ברמלה ואין לו אישורי בטיחות עד לרגע זה.

גם נציגי ויועצי הבטיחות של משטרת ישראל, עמם שוחח, הזדעזעו ממצבו של הכביש. לדבריהם, פתיחת הכביש במתכונת זו הנה רשלנות חמורה ומסכנת חיי אדם וכי אין בכוונת המשטרה לאשר פתיחתו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן