news08.net/ads.txt

מחריף המאבק בין הנהגת ההורים להנהלת רשת חוויות

המאבק בין הנהגת ההורים להנהלת רשת חוויות עולה מדרגה. בהנהגה קראו להורים לא להירשם לצהרונים בעקבות כשל ניהולי.

לפני שעה קלה, בישיבת חירום שנערכה בראשות צופית גולן, בעקבות הודעת רשת חוויות על תחילת רישום הצהרונים, נטען על ידי ההורים שהעלאת מחירי הצהרונים בחמישים ש”ח לחודש עלתה. (מ-935 ש”ח עבור צהרון, תעלה לכ-985 ש”ח. המשמעות תוספת של חמישים ש”ח בחודש).  בנוסף, נדרשים ההורים לשלם 200 שקלים באופן חד פעמי עבור דמי רישום, לעומת השנתיים האחרונות שלא שילמו ההורים דמי רישום אודות מאבקה של חברת המועצה לשעבר יעל בק. בסיום ישיבת הזום הוציאה ההנהגה הודעה לתקשורת בזו הלשון:

 

מהנהגת ההורים נמסר: “לאור הניהול הכושל של צהרוני הגנים בעיר ומשבר האמון העמוק בין רשת חוויות לבין הורי העיר, פנתה הנהגת ההורים העירונית לרשות בבקשה להחליף את מפעילת הצהרונים בגני הילדים ברחובות. בקשה זו לא זכתה לכל התייחסות! פתיחת הרישום לצהרוני חוויות לשנה הבאה שהוכרזה היום, היא המשך ישיר להתעלמות הרשות מפנית ההנהגה וללא כל תיאום או שיח איתה. הנהגת ההורים העירונית דורשת לספק לילדי הגנים בעיר ולהוריהם שירות ראוי וקוראת להורים לא להירשם”.

מרשת חוויות לא נמסרה תגובה, היא תמסר ברגע שתתקבל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן