news08.net/ads.txt

50 אלף שקלים הושקעו בשיפוץ חצר משחקים במעון “צעדים” ברחובות הצעירה, שבניהול רשת חוויות

אגף החינוך בעיריית רחובות השקיע כ-50,000 שקל בשיפוץ מסיבי בחצר מעון “צעדים” בשכונת רחובות הצעירה, השייך לרשת מעונות “צעדים – מרכזים חינוכיים לגיל הרך”, בניהול רשת חוויות רחובות.

עבודות השיפוץ כללו התקנת דשא סינטטי וריצוף גומי מותאם בכל שטח החצר, מתקני ילדים חדישים ומותאמי גיל ואף הצללה של כל מתחם המשחקים.

לדברי זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, “אנו רואים חשיבות בשמירה על רצף חינוכי כבר מהגיל הרך ועד לבגרותם של הילדים, שמסיימים את מערכת החינוך הפורמלית, כך שאנו מלווים אותם לאורך כל הדרך. אחד הדגשים שאני שם במשך השנים, הוא על  שיתופי פעולה ורצף חינוכי יום יומי במעברים בין מסגרות החינוך הפורמליות לבלתי פורמליות, ושמח על ההזדמנות לפעול יחד עם יו”ר הרשת, אמיתי כהן, לקדם ביחד סביבה חינוכית בונה ומצמיחה”.

יו״ר רשת חוויות, אמיתי כהן ציין כי “החצר החדשה תאפשר סביבת לימודים בטוחה ונעימה וכן, פיתוח פעילויות פדגוגיות וחינוכיות בסביבה החיצונית, שהיא בפני עצמה יוצרת אתגרים ומעודדת סקרנות ולמידה. אני מבקש להודות לעיריית רחובות, לגולן ביטון, מנהל מרכז קהילתי חוויות רחובות הצעירה ולאסנת לוי, מנהלת רשת צעדים, שקידמו את הפרויקט והביאו להצלחתו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן