news08.net/ads.txt

50 מיליון ש”ח הוקצו ל-10 ק”מ של שבילי אופניים ברחובות! מרקוביץ’: “נפעל להוציא את התוכנית מהר ככל האפשר”

כסף

בשורה לרוכבי האופניים בעיר: במסגרת הסכם בין משרד התחבורה, חברת נתיבי איילון בע”מ ועיריית רחובות הוקצו לתכנון וביצוע של סלילת שבילי אופניים סכום של 50 מיליון ש”ח ל-10 ק”מ חדשים ברחבי העיר. השקעות אלו יגדילו ויחזקו משמעותית את הרשת העירונית של שבילי האופניים ויהוו קפיצת מדרגה ברמת השירות והקישוריות התחבורתית.

בשבועות הקרובים ידונו הצדדים בסדרי העדיפויות לתכנון וביצוע שביל האופניים, הכול בהתאם לתוכנית האב העירונית לשבילי אופניים שאושרה לפני כשנה. חשוב לציין שתקציב מתווסף לתוכניות הקיימות שכבר אושרו להקמתם של שבילי אופניים חדשים, שנמצאים כבר היום בשלבי ביצוע שונים.

רחמים מלול, ראש העיר: “אנחנו נחושים לקדם את הרשת העירונית של שבילי האופניים, והתוכנית נמצאת בשלב מתקדם. מדובר בבשורה של ממש לרוכבי האופניים בעיר ולרוכבים פוטנציאליים- שיוכלו לוותר על רכבם ולנוע ברחבי העיר בצורה מהירה, קלה, בריאה וסביבתית יותר”.

יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר: ” נמשיך לפעול לצמצום הפערים בכל הקשור לסלילת שבילי אופניים בעיר. לשמחתי בעוד כשנה מהיום נהיה במקום שונה בכל הקשור לשבילי אופניים בעיר. בימים האחרונים סיימנו לשבת על תוכניות לשבילים החדשים ונפעל להוציא את התוכנית לפועל מהר ככל האפשר- הכל לרווחת תושבי העיר ורוכבי האופניים”.

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה: “עשינו כברת דרך משמעותית בנושא שבילי האופנים בעיר בשנים האחרונות, ואנו מביאים היום בשורה נוספת עם התקציב המשמעותי הזה לטובת המטרה”.

נדב שפירא, מנהל המחלקה לתכנון אסטרטגי: “זוהי בשורה גדולה לרוכבי האופניים ברחובות. תקציב זה יאיץ את השגת מטרות תוכנית האב העירונית ופיתוח רשת שבילים עירונית רציפה ונוחה, שתגדיל את השימוש באופניים ותפחית את התלות ברכב הפרטי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן