news08.net/ads.txt

500 איש השתתפו במשחק הגמר של ליגת ‘ליבי’, שהתקיים לזיכרם של ברוך ואשר אנבייה; עו”ד מתן דיל: “נזכור אותם תמיד”

מתן דיל

כחמש מאות איש השתתפו הערב (רביעי) במשחק הכדורסל שהתקיים בין קבוצת ‘אחים קריית משה’ לחולון במסגרת גמר ליגת ‘ליבי’ שנערך בסימן ‘די לאלימות, כן לספורט’ לזיכרם של ברוך ואשר אנבייה ז”ל. באירוע שהתקיים בהיכל הספורט ‘קציר’, השתתפו ההורים השכולים, אטנפו ויקבה אנבייה. בסיום: 54-38 לאחים קרית משה.

משפחת אנבייה עם שחקני הקבוצות במשחק הכדורסל שהתקיים הערב

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו”ד מתן דיל כיבד בנוכחותו ונשא דברים: “לא בכדי הערב הזה מתקיים בימים של שכול, עצבות ואבל, ימים של זיכרון שבאבחה אחת, בזיקוק אחד של יום העצמאות הופכים לשמחה, תקומה ומלאי עוצמה. כך למעשה בחרנו כולנו להנציח את ברוך ואשר אנבייה – אותם נזכור תמיד”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו”ד מתן דיל כיבד בנוכחותו וחיזק את המשפחה

דיל הוסיף ואמר: “בחרנו בחיים, בשמחה, בהמשכיות ובתקומה ואנו נמשיך לקרוא די לאלימות וננציח את זכרם באמצעות הספורט. אני קורא למשפחת אנבייה היקרה לא ליפול ליגון אלא להמשיך לחיות מתוך ערכים ואהבת הארץ”.

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, תושב קריית משה נשא דברים

חבר המועצה, אבאי זאודה, מחזיק תיק הספורט המתגורר בקריית משה, אף הוא נשא דברים וחיזק את תושבי השכונה ובני העדה. להקת השירה של ‘חוויות’ בשכונה, הופיעה עם שיר מרגש שנכתב במיוחד לזיכרו של ברוך ז״ל. בתוך כך יצוין כי אירוע הספורט הזה התאפשר הודות לשיתוף פעולה של יו״ר ליגת ליב״י, איתן תזזו ודורון טייה שפעלו מול אגף הספורט ומנהלה, איציק עובדיה. סייעו להם מנהל מתנ”ס חוויות בקריית משה, גולן ביטון ומנהל מוקד הקליטה, דוד אלעזר.

כחמש מאות איש גדשו את היכל קציר ובאו לכבד את המעמד המרגש

כזכור בשלהי אוקטובר נרצח ברוך אנבייה בשלוש דקירות סכין במהלך קטטה בשכונת קריית משה. בן הזקונים של המשפחה נרצח רק חצי שנה לאחר שההורים שכלו את בנם אשר, ששם קץ לחייו בחצר הבית.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן