news08.net/ads.txt

6 חשודים נעצרו לאחר שניסו לסחוט באיומים 100 אלף דולר מבעל עסק סמוך לקרית מלאכי

ניסו לסחוט באיומים 100 אלף דולר מבעל עסק בדרום הארץ, ונעצרו הלילה ‘על חם’ רגע לפני שחשבו כי הכסף יועבר לידיהם – חקירה סמויה של המשטרה הובילה לחשיפת זהות החשודים ותכנון הפעילות המבצעית שהובילה ל-6 עצורים.

ראשיתה של החקירה הסמויה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה בראשית השבוע, לפיו חשודים הגיעו לבית עסק סמוך לקריית מלאכי, גרמו לו נזק ונמלטו מהמקום. זמן קצר לאחר מכן, החלה מסכת סחיטה באיומים כלפי בעל העסק, במהלכה יצרו עמו קשר החשודים, ודרשו ממנו עפ”י החשד להעביר לידיהם סכום של כ-100 אלף דולרים, ותמורת זאת יוודאו כי בית העסק שלו לא יפגע בשנית.

במהלך החקירה הסמויה שנוהלה בשיתוף פעולה של היחידה המרכזית בלכיש ותחנת קריית מלאכי, התבררה זהותם של החשודים (שנות ה-20-30, פזורה הבדואית בדרום ורהט), ובשלב זה החלו לרקום במשטרה פעילות מבצעית מתוחכמת, שיצאה אל הפועל הלילה בשילוב כוחות מיוחדים של יס”מ לכיש, יחידת המסתערבים של מג”ב בדרום, יחידת יואב, תחנת רהט ויחידות מחוזיות וארציות נוספות.

במהלך הפעילות המבצעית שנערכה הלילה, נערכו כוחות המשטרה הסמויים באזור בית קמה, לשם הגיעו החשודים במטרה לקבל לידיהם את הכסף אותו דרשו מהקורבן, ועם מתן האות, פשטו עליהם השוטרים ועצרו 6 חשודים לחקירה, כשברשותם נתפסו אקדח תרסיס מדמיע, וכן 2 הרכבים עמם הגיעו. החשודים הועברו לחקירה ביחידת ימ”ר לכיש בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות, והיום הם יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן