news08.net/ads.txt

600 תיקים חולקו לילדי רחובות במסגרת “תיק לכל ילד” שיזמו זהר בלום ואבי קינד

9a718c11-d834-4e22-be9b-416a43803a83

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום וחבר מועצת העיר המחזיק בתיק השירות לתושב, אבי קינד, חילקו 600 תיקים וציוד לקראת שנת הלימודים הקרובה לילדים ברחבי העיר, המגיעים ממשפחות מיעוטות יכולת.

בשבועות האחרונים התבקשו התורמים להשאיר פרטים בטופס דיגיטלי או להגיע לנקודת איסוף תיקים בבנימין 18. המתנדבים ריכזו את המידע, מיינו את התיקים וחילקו אותם לילדי העיר. בתחילת המיזם אמר בלום ל”רחובות היום”: “מדובר במיזם חשוב מאוד המאפשר לאלפי הורים וילדים לגשר על פערים חברתיים כלכליים, להקל עליהם בהוצאות הכספיות הגדולות לקראת בית הספר כך שהילדים יכולים להתחיל את שנת הלימודים כשכל האנרגיה שלהם מופנית ללימודים”.

אבי קינד הוסיף כי “מיזם חברתי כלל ארצי מהסוג הזה מחמם את הלב ומראה שבקרב אזרחים מכל המגזרים והיישובים יש רצון לתרומה חברתית וערבות הדדית”.

ביוזמה “תיק לכל ילד” – המאפשרת לילדים שהוריהם לא מסוגלים מבחינה כלכלית לרכוש עבורם ילקוט חדש, לקבל אחד כזה, מיד שניה. היוזמה הפכה לפרויקט חוצה שכונות השתתפו פעילים מקומיים שכל עניינים סיוע לזולת ועתיד טוב יותר לילדים כמו ליאת גולדשטיין תושבת העיר והבעלים של אתר “אמאבא” שהייתה הראשונה להרים את הכפפה ושיתפה בהמשך פעולה עם מנהיגות ההורים ובהם יניב עבדי, משה מנצ’ו, גיא גירחש, ניב שגיא, איילה גרינברג ואחרים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן