news08.net/ads.txt

7 יריות ורמז בווטסאפ: דניאל קידר הואשם ברצח בנסיבות מחמירות של אלדד פרי

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) נגד דניאל קדר (64) מראשון לציון כתב אישום בגין רצח יזם הנדל”ן אלדד פרי בנסיבות מחמירות, יומיים לאחר שהמשטרה סיימה את חקירתה בפרשה.
הרצח אירע לפני חמישה שבועות ברחובות. פרי בן ה-44 הגיע בשעת בוקר מוקדמת לתפילה בבית כנסת ליד החווה החקלאית ברחובות, וקדר המתין לו מחוץ למקום כשהוא רכוב על אופנוע. לפי כתב האישום, הוא ירה לעברו מטווח קצר ונמלט. קדר, סב לשישה נכדים, רכש שתי דירות בפרויקטים של פרי, ונעצר כשלושה שבועות לאחר הרצח.
לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד גלעד ארליך מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם הצטרף בשנת 2018 לקבוצת רכישה שארגן פרי לבניית בניין מגורים בעיר לוד. המשיב שילם מראש למנוח סכום של כ-2.2 מיליון שקלים עבור שתי דירות, וזאת בהסתמך על ערבות אישית של פרי.
במהלך החודשים ספטמבר-אוקטובר 2020 הוגשה בקשה לחדלות פירעון נגד קבוצת הנדל”ן של פרי, וכן נגד פרי עצמו ובכלל זאת נכסיו האישיים. במסגרת עבודת הנאמנים אישר בית המשפט מתווה לשיקום הפרויקט בו השקיע הנאשם, במסגרתו חויב הנאשם לשלם סכום נוסף של כ-1.4 מיליון שקלים נוספים על מנת לקבל לידיו את הדירות אשר רכש.
בעקבות החלטת בית המשפט, החל הנאשם לבצע מעקבים ותצפיות על פרי, כאשר בין היתר נהג להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לאזור מגוריו, תצפת על ביתו ולמד את שגרת חייו. במהלך תצפיותיו, למד הנאשם כי פרי נוהג לפקוד את בית הכנסת.
באחד הבקרים הגיע הנאשם לחניון בית הכנסת כשהוא רוכב על אופנוע שבבעלותו, כאשר לוחית הזיהוי שלו מוסתרת וכשהוא חמוש באקדחו האישי. הנאשם המתין לפרי עד להגעתו לבית הכנסת, אז ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב ביותר והביא למותו במקום. לפי כתב האישום, לפני הרצח כתב בקבוצת הווטסאפ של קבוצת הרכישה “מתי תבינו שדיבורים לא יעזרו? When you have to shoot, shoot – don’t talk”.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד קידר בקשת מעצר עד לתום ההליכים. “מעשי המשיב מגלמים מסוכנות רבה. מדובר במשיב אשר בתכנון קר ומחושב למד את אורחות חייו של פרי, ביצע מעקבים יום מרובים ובחר את זירת הרצח כחודשיים טרם ביצועה”, כתב עו”ד גלעד ארליך. “המשיב ביצע את המעשים בקור רוח, שיטתיות ויסודיות מאופן מושכל ומתוכנן. עסקינן בירי אכזרי ללא רחם. המנוח נורה בעורפו, חזהו גבו ידו ורגלו באופן שהותיר פגיעה במרבית האיברים החיוניים בגופו, ירי שהוביל למותו של פרי. במעשיו אלו וידא המשיב את מותו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן