news08.net/ads.txt

70 שנות ישראליות בסניף בנק מזרחי טפחות; מרצה אורח: סוכן השב”כ לשעבר, גונן בן יצחק

גונן בן יצחק + לימור רז שוורץ

 

 בפעילות “נפגשים במזרחי טפחות” במסגרת תוכנית  ’70 שנות ישראליות’ בסניף מזרחי טפחות ברחובות, התארח גונן בן יצחק, סוכן השב”כ לשעבר שהעביר את סיפור הריגול היוצא דופן שלו, החל מגיוס בן החמאס, ‘הנסיך הירוק’ ועד החברות שנרקמה בין השניים.

סניף הבנק היה מלא לגמרי והקהל שהיה מרותק לנוכח הסיפור, נשאר דקות ארוכות לאחר סיום ההרצאה ושוחח עם גונן שאף ענה לשאלותיהם. פעילות “נפגשים במזרחי טפחות” נכנסת לשנתה השישית ובמסגרתה נהנים לקוחות כל הבנקים מהרצאות מגוונות בתחומים שונים וללא עלות. השנה משיק הבנק פעילות המיועדת לחגיגות 70 שנים לישראל ב-20 סניפים ברחבי הארץ, בהם יתקיימו מגוון הרצאות ברוח כחול-לבן, אותן יעבירו מרצים שסיפורם האישי קשור להתפתחותה של המדינה. ההרצאות מעולמות שונים בניהם תוכלו למצוא גם את ד”ר חיים קישון,שרה אנג’ל, עו”ד לינור אברג’יל ועוד.

לימור רז שוורץ, מנהלת הסניף ברחובות: “פעילות נפגשים במזרחי טפחות מפגישה קהלים מגוונים בסניף הבנק. הפעילות ברוח חגיגות העצמאות הינה פעילות מרגשת ביותר וניתן היה לראות זאת בפני תושבי העיר שהגיעו ושמעו את הרצאתו המרתקת של גונן. כמובן שגם בפעילות היומיומית שלנו בסניף, אני אשמח לארח את תושבי העיר ולתת מענה לצורכיהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן