news08.net/ads.txt

בתוך חצי שנה נמכרו כ-60% מהדירות בפרויקט GAYA בגן יבנה – ולא תאמינו באיזה מחיר!!

קבוצת לוינשטין, המקימה את פרויקט GAYA – גן יבנה, מדווחת כי מכרה בששת החודשים האחרונים 65 מתוך 105 דירות, אשר משווקות לשוק החופשי, מדובר בכ- 60% מסך הדירות למכירה בפרויקט. הפרויקט כולל 285 יח”ד ב- 15 בניינים בני 4 קומות כל אחד. 180 דירות שווקו לזכאים במסגרת תוכנית דיור למשתכן והיתר משווקות בשוק החופשי. מהחברה נמסר כי לפרויקט קיים היתר בנייה והעבודות בשטח מתקדמות.

לדברי אורי פליישמן, סמנכ”ל השיווק של קבוצת לוינשטין: “קצב המכירות בפרויקט מעיד על הביקושים הגבוהים למושבה בכלל ולפרויקט בפרט. מדובר בפרויקט בוטיק ייחודי שמוקם בשכונה החדשה בחלקה המערבי של גן יבנה ופונה לנוף פתוח של שטחים חקלאיים. הפרויקט שומר על הציביון הכפרי של היישוב, עם בניינים נמוכים ומרחבים ירוקים מסביב. מעבר למפרט העשיר שקיים בדירות, נהנה הפרויקט מנגישות גבוהה הן בתוך המושבה והן ליציאות לכביש 4 ולכביש 42”.

מהחברה נמסר כי הדירות המוצעות כעת למכירה בפרויקט הן דירות גן בנות 3 ו- 5 חדרים, במחיר של החל מ- 2.4 מיליון ₪; דירות 5 חדרים במחיר של החל מ- 2.35 מיליון ₪ ופנטהאוזים בני 6 חדרים במחיר של החל מ- 3.45 מיליון ₪. כמו כן, בשכונה מתוכננים לקום מבני ציבור כמו בית ספר, גני ילדים, בית כנסת, מרפאות ועוד וכן פארק ציבורי רחב ידיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קוקו בין
קוקו בין
2 years ago

סתם יקר

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קוקו בין
קוקו בין
2 years ago

סתם יקר

דילוג לתוכן