
"החל מה -1 באוגוסט לא נאפשר חניית רכבים ליוצאים לסיני", מבהיר אלי לנקרי ראש עירית אילת.
"תופעת חסימת החניות והכבישים על ידי העוברים לסיני והצעתי לפתוח את "עין נטפים" כמעבר הראשי במקום מעבר "טאבה", מה שעשוי היה להקל על העוברים לסיני ולהשיב לנו את איכות החיים, לא קיבלו עד עתה מענה ממשרד התחבורה. לפיכך, נאלצתי לנקוט בצעדים חד צדדיים והודעתי לגורמים הרלוונטים כי החל מה-1 באוגוסט לא נאפשר עוד חניית רכבים של היוצאים לסיני לכל אורך רצועת החוף הדרומי ללא יוצא מן הכלל. בנוסף, יהפוך החניון ברחבת שדה התעופה הישן, אשר הוכשר במקור ליוצאים לסיני, לחניון בתשלום. העיר אילת נועדה לשרת בראש ובראשונה את תושביה ואורחיה וכך גם יהיה".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








