news08.net/ads.txt

יאיר רביבו במקום ה-2 בישראל על הובלה בהתחדשות העירונית בלוד

כבוד ללוד: מקום שני אחרי ירושלים בקידום התחדשות עירונית. ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו זכה השבוע במקום ה-2 כראש עיר המוביל בקידום התחדשות עירונית במדינת ישראל, כך נחשף ופורסם בכנס הנדל”ן השנתי “ישראל מתחדשת” שערך אתר ‘מגדילים’ במלון רמדה בירושלים, בהשתתפות ראשי ערים מכל רחבי הארץ, שזכו אף הם להיכנס אל הרשימה המכובדת של העשירייה הפועלת למען התחדשות עירונית בעירם.

מאז שנת 2014 החלו להבנות בישראל כ-75,000 יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית (פינוי בינוי ותמ”א 38) ועוד עשרות אלפי יחידות דיור נמצאות בצנרת התכנון בוועדות המקומיות והמחוזיות. לראשי הערים ולמדיניות שלהם בתחום ההתחדשות העירונית חלק מהותי בקידום התוכניות והפיכתן לבנייה בפועל.

בכנס, בו השתתפו עשרות בכירים מענף הנדל”ן, יזמים, עורכי דין, אדריכלים שמאים ועוד, נחשף כי רביבו עקף ברשימה המכובדת את ראשי הערים קריית אונו, פתח תקווה, נתניה, באר שבע, תל אביב, אור יהודה, רחובות, קרית ים וכן את ראשון לציון שזכה רק במקום העשירי ברשימה.

כרמלה קופר, עורכת ראשית של אתר ‘מגדילים’ ציינה, כי “מטרת הבדיקה הייתה לאתר את ראשי הערים שנרתמו לנושא ומשקיעים מאמצים רבים לקידום ההתחדשות העירונית בעירם”.

יאיר רביבו: “העיר לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל, כאשר מקודמים בה עד כה 12 מתחמי התחדשות שיבטיחו את ביסוסו של מרחב העיר הוותיק בלוד, כמרכז עירוני חי ותוסס אשר יוכל להוות אלטרנטיבה איכותית לאוכלוסייה מגוונת ולזוגות צעירים. הישגה של לוד בתחום זה והפרויקטים השונים, באים לידי ביטוי גם בדו”ח רשמי של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אשר מכתיר את העיר לוד כמובילה בישראל בקידום מתחמי פינוי בינוי. בע”ה נעשה ונצליח ונמשיך לבנות ולפתח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן