news08.net/ads.txt

בני זוג מבאר טוביה הגישו בקשה להיתר לבניית בית ונתקלו בסירוב מצד השכנים והמושב – איך זה נגמר?

במסגרת בקשה להיתר אשר הוגשה לוועדה לתכנון ובנייה, בשטחה המוניציפאלי של המועצה האזורית באר טוביה ועניינה היתר לבניית בית מגורים, נידונה בקשה אשר כללה מספר הקלות אשר אינן מהוות סטיה ניכרת מתוכניות הבנייה של המבקשים.

במקרה המדובר, בני זוג אשר רכשו מגרש בכפר ורבורג, הגישו בקשה להיתר לבניית בית מגורים ונתקלו בסירוב מצד השכנים והמושב וזאת מהסיבה, כי לטענתם במגרש ישנו מובל מים ובנייה בשטח זה תביא לכאורה לפגיעה בניקוז המים באזור. המבקשים באמצעות עוה”ד הילה רווח, טענו, כי מובל המים אינו סטטוטורי, לא הופיע בתוכניות החלות על המגרש, מצוי בשטח פרטי שבבעלות המבקשים ואינו יכול להוות פתרון ניקוז באזור.

לאחר שני דיונים בפני הוועדה המקומית בסיוע של הידרולוג מומחה מטעם המבקשים,  ובניגוד לעמדת חוות דעתו של הידרולוג מטעם המועצה, השתכנעו חברי הוועדה המקומית לתכנון ולבניה באר טוביה, כי לא יגרם כל נזק למגרשים כתוצאה מהבנייה וכי ככל שישנה בעיית ניקוז באזור, הרי שפתרון הניקוז לא יוטל בתוך שטחם הפרטי של המבקשים ובאחריות המושב. אך לא בכך בלבד הסתיים העניין, לאחר שמיעת כלל הטיעונים, שוכנעו חברי הוועדה להורות כי תנאי לקבלת היתר יהיה כתב שיפוי מצומצם ורק ביחס להקלות שניתנו.

עוה”ד הילה רווח, אשר מייצגת את המבקשים בבקשה הדגישה: “לא יעלה על הדעת כי ייעשה שימוש בקניינם הפרטי של המבקשים והם יחוייבו לחתום על כתב שיפוי, בשעה שהניזוקים היחידים הינם המבקשים. בסופו של יום, אני שמחה שהוועדה הנכבדה קיבלה את עמדתנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן