
בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד מקבוצת מכבי החלו בימים אלו במתן חיסונים נגד שפעת לכלל העובדים. ראשון המתחסנים, מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים שאף הכריז כי הוא רואה כיעד חיסון לפחות 85% מכלל העובדים ולפעול לכך שבית החולים יהיה בין המובילים באחוז העובדים נגד שפעת: "לצוותי הרפואה יש אחריות לעצמם ולכלל המטופלים, ייתרה מכך על הציבור לזכור שבכל שנה זני הנגיפים משתנים, הם לא אלימים יותר בהכרח, אך בשל שיעור גבוה של חולים פוטנציאליים שבוחרים שלא להתחסן, עלול להיוצר עומס של תחלואת חורף על מערכת הבריאות. שפעת ניתן למנוע על ידי החיסון וגם למנוע מקרים נדירים של מוות בגלל השפעת. לכן רצוי לגלות אחריות וללכת להתחסן"
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









